سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با گسترش روز افزون وب ، استفاده از پایگاه داده ها در حال افزایش است.تاکنون نرم افزار های بسیار زیادی برای مدیریت پایگاه داده ارایه گشته اند که نرم افزار JenaSoft DatAdmin Professional نیز یک ابزار مدیریت و سازماندهی دیتابیس یا پایگاه داده قدرتمندی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا با پایگاه های داده مختلف مانند MySQL, MS SQL, SQLite, PostgreSQL و MS Access کار کنید. طراحی این نرم افزار بصورت اصلی متمرکز بر استفاده و کاربری ساده با بکارگیری ماژولار بودن و انعطاف پذیری ابزارهای به کار رفته در آن می باشد، بگونه ای که می تواند از دیدگاه های عملکردی وبازدهی عالی با برنامه های تک دیتابیس متمرکز مورد مقایسه قرار گیرد. ویژگی اتصال به دیتاییس این نرم افزار از اتصال درایوهای ADO.NET, ODBC, OLE DB استفاده می نماید، پشتیبانی بومی از Microsoft SQL Server, MySQL, Postgre SQL, SQLite, MS Access نیز از ویژگی های نرم افزار می باشد. عملکرد تونل پی اچ پی نرم افزار نیز برای اتصال به MySQL بدون دسترسی مستقیم به سرور دیتابیس به کار می رود. عملکردهای مدیریتی دیتابیس توسط نرم افزار نیز شامل ایجاد و ویرایش جداول، کلیدها، فهرست ها، مراجع می باشد، مدیریت شی دیتابیس نیز مانند نماها، رویه ها، توابع ، الگو ها، وتریگر ها با پشتیبانی از اشیا ویژه دیتابیس سازگار با MySQL نسخه های ??x, 5.x, MS SQL 2000, 2005, 2008 می باشد. ویرایشگر SQL نرم افزار نیز با قابلیت طراحی Query ها بصورت نموداری، پررنگ نمودن Syntax، ومدیریت SQL Query ارائه شده است.امکانات بالا و رابط کاربری بسیار ساده ی این نرم افزار سبب شده تا این نرم افزار در ردیف بهترین نرم افزار های مدیریت پایگاه داده باشد و هم اینک نسخه ی جدید این نرم افزار در وب سایت تک تو نت.کام مهیای دانلود می باشد.

مدیریت کاملا حرفه ای پایگاه داده با نرم افزار قدرتمند JenaSoft DatAdmin Professional 3.4.6 - www.tak2net.com

امکانات اصلی و کلیدی نرم افزار JenaSoft DatAdmin Professional 3.4.6 :
- قابلیت اتصال به دیتابیس از طریق درایورهای بومی ADO.NET, ODBC, OLE DB
- ویرایشگر اطلاعات جدول با عملکردهای کارآمدی همچون فراخوانی، فیلتر نمودن، جستجو، تولید SQL برای ردیف اطلاعات ونیز عملکردهای UPDATE, INSERT و غیره
- استفاده ازعملکرد تونل PHP برای اتصال به MySQL بدون دسترسی مستقیم به دیتابیس سرور
- پشتیبانی بومی از Microsoft SQL Server, MySQL, Postgre SQL, SQLite, MS Access
- پشتیبانی از اشیا خاص دیتابیس سازگار با MySQL نسخه های ??x, 5.x, MS SQL 2000, 2005, 2008
- ویرایش و ایجاد جداول، کلیدها، فهرست ها و مرجع ها
- مشاهده و ویرایش اطلاعات
- مدیریت و سازماندهی دیتابیس های مختلف مانند MySQL, MS SQL, SQLite, PostgreSQL و MS Access
- مدیریت اشیا دیتابیس
- نمایش مرجع های جداول و نمای خودکار مدیریتی و جزئی
- SQL Editor با قابلیت طراحی کوئری نموداری، پررنگ نمودن Syntax و مدیریت کوئری
- تهیه نسخه پشتیبان، خروج و وارد نمودن دیتابیس
- طراحی و مقایسه دیتابیس
- و …

راهنما : داخل فایل دانلودی پوشه ای به نام keygen وجود دارد که با اجرای فایل داخل این پوشه می توانید ایمیل و کد فعال سازی را دریافت کنید.

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :77
کل بازدید : 1131096
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ