سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزارش مشرق به نقل از الف، در فیلم ترنسفورمر یا تبدیل شوندگان 3، محصول سال 2011 با عنوان Dark of the Moon، صحنه هایی از حمله به تاسیسات هسته ای کشوری خاورمیانه ای آورده می شود که با نشان دادن پرچم ایران به صورت واژگون، معلوم می شود کشور مورد نظر ایران است.




در بخشی از این فیلم، سربازانی حضور دارند که به زبان فارسی صحبت می کنند و در حال محافظت از نیروگاه هسته ای هستند اما آمریکایی ها با استمداد از آدم فضایی هایی شبیه به ربات، به تاسیسات هسته ای ایران حمله می کنند تا حداقل در یک فیلم علمی- تخیلی بتوانند به آرزوی خود در متوقف کردن برنامه هسته ای ایران جامه عمل بپوشانند.
نکته قابل توجه درخصوص سه گانه ترنسفورمرز، این موضوع است که به رغم دشمنی آدم فضایی ها با دولت آمریکا در پارت اول، سازندگان این فیلم عملی- تخیلی ترجیح داده اند که برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران، آدم فضایی ها را با دولت آمریکا متحد کنند.

آدم فضایی ها همچنین با تز حفاظت از امنیت مردم جهان! اقدام به کشتار دشمنان می کنند و جالب اینکه قهرمان داستان که آدم فضایی ها مامور حفاظت از جان وی هستند، یک جوان آمریکایی بیکار است که به واسطه رکود اقتصادی در آمریکا، توان پیدا کردن شغل را ندارد. در واقع، این قهرمان اگر در فضای واقعی حضور داشت الان احتمالاً در خیابان های آمریکا مشغول تظاهرات علیه دولت آمریکا بود اما کارگردانان آمریکایی ترجیح داده اند چنین شخصیتی را در جایگاه قهرمان مبارزه با ایران جا بزنند. ..

قابل ذکر است که پارت دوم این سه گانه با عنوان Revenge of the Fallen محصول سال 2009 که سال های گذشته چندین بار با رپرتاژ بسیار قوی و معتنابه از تلویزیون ملی پخش شد، در تمامی طول فیلم اشاره به نیروی اهریمنی موجود در یک "مکعب" داشت که در تمام طول فیلم، با نشان دادن صحنه هایی از کشورهای عربی و پخش اذان در بخش هایی از فیلم، تلاش می کرد به مقام معنوی "کعبه" به عنوان قبله مسلمانان اهانت و آن را دارای نیرویی اهریمنی عنوان کند.
منتظر نظراتتون درباره ی این صحنه هستم

  لینک دانلود – download
http://dl4.sinama7.com/upload/size.gif  1.6 مگابایت
http://dl4.sinama7.com/upload/source.gif منبع
http://dl4.sinama7.com/upload/pas.gif  پسورد : www.sinama7.com

   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :56
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 1130256
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ