سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

در اقدامی غیر منتظره، بیل گیتس تعدادی پشه مالاریا در سالن کنفرانس رها کرد



البته میدونم قدیمی هست و برا قبل عید هست اما چون خوشم آمده گذاشتم اونجا


همایش TED هر ساله به بررسی موضوعاتی پیرامون تکنولوژی، سرگرمی و طراحی می پردازد و به همین دلیل پذیرای مدیران بلند پایه شرکت ها و افراد خلاق در این زمینه است تا فرصتی بدست آورده در کنار یکدیگر نظرات و دیدگاههای خود را بیان نمایند.


امسال بیل گیتس نیز به عنوان یکی از مدیران ارشد کمپانی مایکروسافت از جمله دعوت شدگان به همایش TED بود تا سخنرانی خود را با موضوع “از خودگذشتگی بزرگ” بیان نماید. لازم به یادآوری است که بیل گیتس سال گذشته پس از بازنشست شدن بیشتر فعالیت های خود را در مرکز خصوصی که با همکاری همسرش (Melinda) ایجاد کرده است ادامه می دهد. هدف آنها کمک به از بین بردن بیماری مالاریا بخصوص در آفریقا است.


مرکز آنها تاکنون تلاش های بسیاری را برای ریشه کن سازی بیماری مالاریا انجام داده است و آنها میلیون ها دلار در این زمینه هزینه کرده اند. مالاریا بیماری کشنده است که بیشتر در کشورهای فقیر فاقد بهداشت شیوع دارد.


اما انگار بیل گیتس می خواهد در همایش TED در حالیکه بزرگترین مدیران شرکت های کامپیوتری جهان حضور دارند به روش خود همه را متوجه خطرات این بیماری نماید!


بیل گیتس در اقدامی غیر منتظره درب یک جعبه که حاوی پشه های مالاریا بود را هنگام سخنرانی خود باز می کند و پشه ها در سالن پخش می شوند، در این هنگام او می گوید: “این تنها مردم فقیر دنیا نیستند که باید ترس از مالاریا را تجربه کنند…”


هرچند که تمامی این پشه های مالاریا فاقد آلودگی بوده اند اما بیل گیتس روش خوبی را انتخاب کرده است که به دیگران خطرات این بیماری را گوش زد نماید.


برا دیدن فیلم از یو توب اینجا کلیک کنید.                      برای دانلود اینجا کلیک کنید.
منبع:/porsohbat.parsiblog.com


  

اگر با آمار و اطلاعات و لیست کردن آنها در رایانه درگیر باشید ممکن است اسم نرم افزار قدرتمند اکسل ( Excel ) را شنیده باشید.این نرم افزار فوق العاده با آرایه ی یک صفحه ی به اصطلاح صفحه گسترده قادر است اطلاعات و داده های شما را اعم از آماری و لیستی در خود جای دهد که از طرف شرکت بزرگ مایکروسافت ارایه شده است. همانطور که می دانید برای استفاده بهتر از هر نرم افزاری باید اطلاعات دقیقی از آن نرم افزار در دسترس باشد ، ولی بسیاری از کاربران اطلاعات عمومی در مورد این نرم افزار دارند و از سایر امکانات به اصطلاح مخفی آن اطلاعی ندارند که دلیل آن می تواند وجود برخی از کلید های ترکیبی و یا قواعد جداگانه باشد که در خود نرم افزار به آن اشاره نشده است. راه چاره این است که به مطالعه و کسب اطلاعات از افراد ماهر در این کار بپردازیم. قصد داریم کتاب " Head First Excel " نوشته ی مایکل میلتون را به شما معرفی کنیم که مهارت های لازم در برنامه ی اکسل و نکات ضروری را به شما گوش زد خواهد کرد.

بهتر است کمی بیشتر با این کتاب فوق العاده کامل آشنا شویم. در این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چطور نتایج و کارهای خود را بهینه سازی کنید و بهترین نتیجه را در کمترین زمان از برنامه ی اکسل بگیرید. برای مثال می توان آموزش سازماندهی و وضوح ارائه اطلاعات در صفحه گسترده ، آموزش اعمال محاسبات در سراسر تعداد برگه ، آموزش نحوه ی تغییر نقطه دید خود ، زوم کردن و فیلتر کردن ، آموزش استفاده از اهرم اکسل به عنوان یک برنامه مبتنی بر طرح شبکه ، آموزش نوشتن فرمول برای عملکرد بهینه تر و ... اشاره کرد. این کتاب در کل بسیار غنی طراحی و نگاشته شده است و می توان گفت اکثر نیاز ها و سوالات شما را پاسخ گو خواهد بود.

Head First Excel A learners guide to spreadsheet - کتاب راهنمای نرم افزار اکسل با نام رئیس اول اکسل

اطلاعات تکمیلی در مورد نویسنده : مایکل میلتون نویسنده کتاب رئیس اول اکسل می باشد که بیشتر اوقات خود را صرف کار و کمک به سازمان های غیر انتفاعی می کند. او مدرک دانشگاهی خود را در رشته فلسفه از دانشکده جدید در فلوریدا و اخلاق مذهبی را از دانشگاه ییل کسب کرده است. او به گفته ی خود با مطالعه ی کتاب های سخت و طاقت فرسای مختلف در مورد برنامه ی اکسل به نگاشتن کتاب رئیس اول اکسل دست زده و بهترین نوع نگارش را به کار برده و ضروری ترین نکات را در کتاب خود ذکر کرده است. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان کتاب راهنمای نرم افزار اکسل (حجم : 14.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


  

یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های اجرای فایل های صوتی و تصویری محسوب می شود که بهترین کیفیت را به شما ارایه می دهد. این نرم افزار چند رسانه ای از تمام فرمت های صوتی همچون MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI, ... و برخی از فرمت های ویدئویی همچون NSV, WMV, MPG , ... پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. این نرم افزار توسط Nullsoft نوشته شده است و توسط شرکت های فرعی همانند AOL به بازار ارایه گشته است. این نرم افزار از انعطاف پذیر ترین نرم افزار موجود در این زمینه می باشد و با داشتن پلاگینها و پوسته های بسیار زیاد وسعت انتخاب شما را زیاد می کند.

Winamp Pro با داشتن کتابخانه رسانه ای ، اکولایزر ، امکان تغییرات منو ها و ... به همراه دیگر امکانات این نرم افزار مالتی مدیا، یک رابط کاربری ساده ، آسان ولی بسیار مجهز برای کاربر فراهم می کند. لیست پخش این نرم افزار بسیار هوشمند است و به راحتی می توانید با کشیدن و رها کردن آهنگ در لیست این نرم افزار آن را به لیست پخش اضافه کنید و به راحتی بر اساس عنوان ، نام فایل ، نام خواننده ترانه و ... به مرتب سازی آهنگ های خود بپردازید. کتابخانه رسانه ای که یکی از بهترین امکانات این نرم افزار محسوب می شود امکان ذخیره ، جستجو و مشاهده فایل های چند رسانه ای موجود در رایانه را برای شما فراهم می کند و شما را قادر میسازد تا موزیک های موجود در سی دی های صوتی را به کامپیوتر انتقال دهید و یا بر عکس آهنگ های خود را بر روی سی دی رایت کنید.

Winamp Pro 5.572.2830 Final Portable - دانلود وینمپ پرتابل

Winamp همچنین قابلیت استفاده از رادیو و تلویزیون اینترنتی را برای شما فراهم می کند به راحتی می توانید به جدیدترین آهنگ های منتشر شده با قابلیت جستجو دسترسی داشته باشید. در این پست نسخه ی بدون نیاز به نصب نرم افزار Winamp Pro 5.572.2830 Final را برای شما مهیا کرده ایم که حجم کمی داشته و به راحتی قابل استفاده است. امیدواریم از دانلود وینمپ از سایت دانلود رایگان لذت ببرید. این نسخه قابل جابجایی یا به اصطلاح وینمپ پرتابل است و نیازی به نصب ندارد و درجا اجرا می شود.

قابلیت های اصلی این نرم افزار :

  • پشتیبانی از تمام فرمت های صوتی MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI, ...
  • پشتیبانی از فرمت های ویدئویی NSV, WMV, MPG , ...
  • امکان اجرای فایل های صوتی و ویدئویی با بهترین کیفیت ممکن
  • انعطاف بسیار بالا و پلاگینها و پوسته های بسیار زیاد
  • کتابخانه رسانه ای و امکان کپی از سی دی های صوتی و بر عکس
  • لیست پخش جالب و فوق العاده هوشمند
  • امکان دسترسی به رادیو و تلویزیون اینترنتی
  • اکولایزر و امکانات تنظیم صوت بسیار کاربردی و زیاد
  • محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و قابل تغییرات اساسی
  • سازگاری با اکثر نسخه ی ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار Winamp Pro 5.572.2830 Final Portable (حجم : 11.05 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


  

همواره دانلود فلش ویدئو ها از مشکلات اساسی افرادی بوده است که با سایت های اشتراک ویدئو در ارتباط هستند. البته برخی از نرم افزار های مدیریت دانلود قابلیت هایی برای دانلود چنین ویدئو هایی را دارا هستند ، ولی این سایت ها همواره با به روز رسانی امنیت خود ، جلوی این نرم افزار ها را می گیرند و از دانلود ویدئو های خود جلوگیری می کنند و اکثر اوقات در صورت موفقیت دانلود با عدم قابلیت توقف و خرابی این ویدئو ها همراه خواهند بود. نرم افزار GetFLV Pro که امروز میخواهیم شما را با آن آشنا کنیم یکی از بهترین و به روز ترین نرم افزار ها در این زمینه است.

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

ممکن است شما بخواهید فایل فلش ویدئو را با فرمت به غیر از FLV در اختیار داشته باشید که طراحان این نرم افزار به این موضوع نیز اندیشیده اند و به این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت FLV به فرمت های رایج و معروف ویدئویی همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP , .... را اضافه کرده اند. در کل می توان گفت شما می توانید هر ویدئو را از هر سایت اشتراک ویدئو ، بدون مشکل ، با قابلیت توقف دانلود ، بدون خرابی ویدئو و با هر فرمتی در اختیار داشته باشید. امیدواریم از دانلود نرم افزار مدیریت دانلود ویدئوهای flv لذت ببرید.

قابلیت های اصلی این نرم افزار GetFLV Pro 8.9.0.1 :

  • دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV ( فلش ویدئو )
  • تبدیل فایل های FLV به فرمت های ویدیویی معروف همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP
  • امکان استخراج صوت یا ویدئو از فایل های فلش ویدئو و دادن یک خروجی صوتی یا ویدئویی مجزا
  • امکان ترمیم و تعمیر فایل های FLV دچار مشکل
  • تبدیل فایل های فلش ویدئو به فرمت های صوتی مختلف همچون MP3, WMA, WAV, AAC
  • تشخیص هوشمند گذشتن از امنیت سایت های اشتراک ویدئو
  • قابلیت دانلود از اکثر سایت های اشتراک ویدئو
  • محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و آسان
  • سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز

دانلوددانلود رایگان نرم افزار GetFLV Pro (حجم : 8.31 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


  

کتاب pdf آموزش ساخت 50 مدل کیک برای جشن یک کتاب الکترونیکی به زبان انگلیسی است که به شما نحوه تهیه 50 کیک خوشمزه برای مهمانی های شما را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد. این کتاب الکترونیکی مصور برای انواع مهمانی ها و مناسبت ها یک کیک زیبا جهت جشن تولد, جشن مهمانی خانوادگی, جشن های عروسی و خداحافظی دانشگاه و انواع و اقسام جشن های دیگر یک کیک زیبا و دل فریب در نظر گرفته که دل هر بیننده ای را گرسنه و وسوسه می کند. امیدواریم این کتاب را از سایت دانلود رایگان دانلود کنید و کیک های خوشمزه ای برای خانواده و دوستان خود تهیه کنید و همه را از دیدن این کیک های زبیا شگفت زده کنید.

50 Easy Cakes - کتاب pdf آموزش ساخت 50 مدل کیک برای جشن

دانلوددانلود رایگان کتاب آموزش ساخت کیک برای جشن (حجم : 4.89 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتاشتراک گذاری شده توسط : دانلود رایگان
سایتدیدن کیک های آموزش داده شده : اینجا کلیک کنید


  

احتمالا وقتی صحبت از مدیریت و بررسی بخش های مختلف رایانه می گردد این ذهنیت برای کاربران ایجاد خواهد شد که این عمل یک کار مشکل و اختصاصی است که کاربر عادی قادر به انجام آن نیست. با وجود این طرز فکر، باید اشاره کنیم که شاید در گذشته این مورد درست بوده ولی هم اینک سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه هایی همانند نرم افزار Super Utilities Pro v9.9.2 که امروز به شما معرفی خواهیم نمود به بازار کامپیوتر ارایه گشته اند که از هر جهت توسط یک کاربر عادی قابل اجراست و این کار با چند کلیک ساده انجام می پذیرد.
به طور کلی می توان گفت این برنامه یک نرم افزار قدرتمند تعمیر و نگهداری و در خور توجه برای مدیریت کامل ویندوز می باشد که یک کاربر، بدون علم چندانی از رایانه قادر است با آن کار و ویندوز خود را مدیریت کند. شاید باور این مسئله سخت باشد ولی این نرم افزار کامپیوتر با دارا بودن بخش های مختلف که به تفصیل معرفی خواهیم نمود در تعمیر کامپیوتر، بالا بردن افزایش سرعت، نگهداری و محافظت از سیستم، شما را یاری خواهد داد.

می توان گفت این نرم افزار از چند بخش اساسی تشکیل شده که می توان به عنوان مثال به بخش های پاک کردن دیسک(Disk Cleaner)، پاک کننده رجیستری (Registry Cleaner)، حذف هوشمند برنامه ها (Uninstall Plus)، مدیریت استارت آپ ویندوز (StartUp Manager)، نگهبان پوشه (Folder Guard)، درایور پشتیبان گیری (Driver Backup)، خاموش کردن خودکار (Auto Shutdown)، محافظت از اینترنت اکسپلور (IE Protecrot)، افزودنی های جالب ویندوز (Super Shell)، مدیریت ویندوز (Windows Manager) و سایر فرآیند های مدیریتی (Process Manager) اشاره کرد که می توان گفت تمام نیاز های مدیریتی یک کاربر را تامین می کند.

Super Utilities Pro 9.9.2 - نرم افزار تعمیر نگهداری و حفاظت کامپیوتر

ابزار های اصلی و امکانات نرم افزار تعمیر و نگهداری:

  • Disk Cleaner: ابزاری جهت حذف و یافتن فایل های تکراری و یا بدون استفاده
  • Registry Cleaner: ابزاری جهت حذف اطلاعات بی کاربرد و اضافی پاک کردن رجیستری و افزایش سرعت و کارایی ویندوز
  • Uninstall Plus: ابزاری جهت حذف کامل، هوشمند و بی نقص نرم افزار های مختلف
  • StartUp Manager: ابزاری جهت مدیریت نرم افزار استارت آپ (نرم افزاری که با شروع کار ویندوز، خود به خود اجرا شود)
  • Folder Guard: ابزاری جهت محافظت و نگهداری پوشه های شما برای عدم دسترسی دیگران
  • Driver Backup: ابزاری جهت گرفتن نسخه پشتیبان از سیستم در برابر خطرات احتمالی
  • Auto Shutdown: ابزاری جهت ایجاد تایمر برای خاموش کردن هوشمند سیستم
  • Windows Manager: ابزاری جهت مدیریت بخش های داخلی و اساسی ویندوز
  • IE Protector: ابزاری جهت حمایت از اینترنت اکسپلورر در هنگام گشت و گذار در وب ها و جلوگیری از ورود برنامه های مخرب
  • Super Shell: ابزاری جهت اضافه کردن افزودنی های پوسته برای زیبا تر کردن سیستم شما
  • سازگار با اکثر نسخه های مختلف ویندوز همانند Windows 98/Me/2000/XP/2003/Vista

دانلوددانلود رایگان نرم افزار تعمیر و نگهداری سیستم (حجم : 4.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


  

نرم افزار آنتی ویروس AVG یکی از ساده ترین و در عین حال قوی ترین آنتی ویروس ها و سیستم های امنیتی موجود در حال حاضر است. هرچند شاید در رتبه بندی جهانی جایی در صدر جدول نداشته باشد اما با امکانات خوب خود سهم قابل توجهی از کاربران به این آنتی ویروس اعتماد کرده اند. این نسخه که شما از سایت دانلود رایگان دریافت خواهید کرد نسخه رایگان ضد ویروس AVG است که در زیر امکانات آن را برای شما تشریح می کنیم. امیدواریم از دانلود آنتی ویروس AVG رایگان لذت ببرید.

AVG Free Edition 9.0.814 - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

مشخصات AVG Free Edition 9.0.814 - دانلود آنتی ویروس AVG رایگان

  • دارای بخش LinkScanner برای محافظت شما و بررسی لینک های موجود در اینترنت به منظور پاک سازی جستجو در شبکه جهانی اینترنت
  • برنده جوایز برتر در بخش آنتی ویروس در مقایسه شرکت های نرم افزاری مختلف
  • مراقبت از رایانه شما در مقابل خطرات ناشی از جستجو در اینترنت
  • بیش از 80.000.000 کاربر رجیستر شده در سرتاسر جهان
  • نصب و کاربری بسیار آسان
  • مراقبت از سیستم در مقابل ویروس , کرم, تروجان, صفحات اینترنتی خطرناک و ...
  • قابل نصب بر روی ویندوز های : ایکس پی , ویندوز 2000, ویندوز ویستا, ویندوز 7 ( 32 بیتی و 64 بیتی)
  • مناسب نصب بر روی یک رایانه شخصی و جهت استفاده غیر تجاری
  • بخش LinkScanner در این ورژن بروز رسانی شده و خطاهای بسیاری از آن رفع شده است.

تغییرات در نسخه 9.0.814

  • تغییر در هسته نرم افزار : تغییر در نحوه تشخیص در نرم افزار های ناخواسته
  • تغییر در هسته نرم افزار : پردازش جستجوی موازی در چند فایل آرشیو به صورت همزمان تعمیر شد.
  • تغییر در محافظ آنلاین : BSOD در بخش راه انداز TDI تعمیر شد.
  • تغییر در محافظ آنلاین : بخش حذف فایل های موقت تعمیر شد.
  • تغییر در بخش جستجوی امن سیستم : مشکل نمایش آیکن لینک اسکنر بعد از f5 شدن در IE رفع شد.
  • تغییر در بخش جستجوی امن سیستم : مشکل ضعف حافظه در این بخش رفع شد.

دانلوددانلود رایگان AVG Free Edition 9.0.814 (حجم : 83.46 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


  

چند وقتی است شرکت wondershare محصولات کاربردی کاربرپسندی ارائه می کند که واقعا احتیاج هر کاربری است. بخش رجیستری ویندوز که در واقع قلب سیستم عامل شماست و پس از گذشت زمان نیاز به نگهداری و بهینه سازی دارد تا سیستم بیشترین استفاده را به شما ارائه دهد و حالت پایدار داشته باشد.

wondershare registry optimizer نرم افزار جامع تعمیر و بهینه سازی رجیستری است که بخش های مختلفی جهت بهینه سازی ویندوز دارد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار بهینه سازی رایگان از سایت دانلود رایگان لذت ببرید و توجه شما را به مشروح امکانات این نرم افزار جلب می کنیم.

Wondershare Registry Optimizer 5.3.4 - نرم افزار تعمیر و بهینه سازی رجیستری

مشخصات نرم افزار wondershare registry optimizer 5.3.4

  • بخش Registery Cleaner : این بخش تمام رجیستری را به صورت کامل با جستجوی تمامی کلید بررسی می کند و کلید های اضافی و شکسته شده و بدون منبع را حذف و پاکسازی می کند.
  • بخش Privacy Cleaner : بعضی از نرم افزار فعالیت های شما را ذخیره می کند که با سیاست حفظ اطلاعات شما مغایر است , توسط این بخش ردپای خود را در تمام بخش ویندوز پاک می کنید.
  • بخش Shortcut Cleaner : ممکن است بعد از پاک کردن یک نرم افزار هنوز شورتکات های آن باقی مانده باشد, این بخش این میانبرهای اضافه را پاک سازی می کند.
  • بخش Restore : توسط این بخش می توانید تغییراتی که به اشتباه توسط شما رخ داده را بازگردانی کنید.
  • بخش System Optimizer : این بخش به صورت کامل تمامی ویندوز را برای بالابردن سرعت بهینه سازی می کند.
  • بخش Registery Defrag : پس از مدتی کار با سیستم عامل حجم داده های رجیستری افزایش پیدا می کند, توسط این بخش می توانید از پراکندگی کلیدهای رجیستری جلوگیری کنید.
  • بخش IE Manager : توسط این بخش می توانید تنظیمات حرفه ای و اصلی Internet Explorer را انجام دهید.
  • بخش Startup Manager : توسط این بخش می توانید برنامه های درون Startup سیستم را مدیریت کامل کنید.
  • بخش Uninstall Manager : توسط بخش حذف نرم افزار میتوانید نرم افزار های نصب شده را به طور کامل Uninstall کنید.
  • بخش System Tools : در بخش سیستم می توانید به تمامی ابزار های سیستم عامل به صورت یکجا اشراف داشته باشید.
  • بخش System Information : در این بخش هم اطلاعات کامل نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار شما نمایش داده می شود.

دانلوددانلود رایگان Wondershare Registry Optimizer (حجم : 4.94 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


  

نرم افزار گرافیکی XnView یک نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر است که به شما اجازه می دهد با تصاویر خود به صورت تکی یا دسته ای کارهای خارق العاده ای انجام دهید و چیزی شبیه معجزه انجام دهید. دلیل اینکه این همه از این نرم افزار کم حجم تعریف و تمجید کردیم این است که این نرم افزار کوچک قادر است کارهای فوق العاده ای با تصاویر شما انجام دهد. از تبدیل و تغییر اندازه تا برچسب زدن روی یک یا 1000000 فایل به صورت همزمان گرفته تا تغییر پارامتریک فایل ها به صورت تکی یا دسته جمعی. این نرم افزار گرافیکی کارهای بسیار بر روی تصاویر شما انجام می دهد. کافی است تصویر یا تصاویر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس عملیات مورد نظرتان را در کسری از ثانیه بر روی تصویر انجام دهید. امیدواریم از دانلود نرم افزار XnView لذت ببرید.

XnView 1.97.3 - نرم افزار مدیریت قدرتمند و حرفه ای تصاویر

امکانات و خصوصیات نرم افزار XnView 1.97.3

  • قابلیت وارد کردن بیش از 400 فرمت فایل های گرافیکی درون برنامه
  • قابلیت تبدیل تصاویر و خروجی گرفتن به بیش از 50 فرمت گرافیکی
  • پشتیبانی از فایل های چندگانه TIFF, انیمیشن های GIF و آیکون های متحرک .ICO
  • پشتیبانی از فراداده ها یا متادیتا های IPTC , EXIF
  • قابیلیت چرخش خودکار EXIF
  • قابلیت ویرایش اطلاعات IPTC فایل های تصویری
  • قابلیت تغییر اندازه , چرخاندن و قیچی کردن تصویر و یا تصاویر متعدد به صورت همزمان
  • قابلیت حفظ کیفیت فایل های JPG در حین انجام عملیات مختلف بر روی این نوع فرمت فایل تصویری
  • قابلیت تنظیم روشنایی و کنتراست
  • قابلیت تنظیم درجه بندی خودکار و کنتراست خودکار
  • قابلیت ویرایش تعداد رنگ در تصویر
  • قابلیت اعمال جلوه های مختلف تصویری نظیر تار کردن, چندرنگی کردن, قدیمی کردن و ...
  • قابلیت اعمال افکت لنز, افکت موجی بر روی تصاویر و ...
  • قابلیت نمایش تصاویر به صورت تمام صفحه
  • قابلیت اضافه کردن کپی رایت و واترمارک بر روی تصاویر
  • قابلیت نمایش تصاویر به صورت اسلاید
  • قابلیت تبدیل و تغییر نام فایل ها به صورت دسته جمعی و یکجا
  • قابلیت سایت صفحات وب از تصاویر انتخاب شده
  • قابلیت ذخیره عکس از صفحه نمایش
  • قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل TIFF , DCX, LDF
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت VTF
  • قابلیت پشتیبانی از TWAIN و WIA
  • قابلیت مدیریت حرفه ای چاپ تصاویر
  • قابلیت کار بر روی تصاویر در محیط نرم افزار توسط DRAG & DROP
  • قابلیت برنامه نویسی برای نوشتن اسکریپت برای تغییر پارامتری روی چندین فایل مختلف با پارامترهای مختلف
  • قابلیت مقایسه دو به دو تصاویر
  • پشتیبانی از تمامی ویندوز های موجود
  • پشتیبانی از 44 زبان برای محیط نرم افزار
  • و قابلیت های بسیار دیگر که با نصب نرم افزار خواهید دید

دانلوددانلود رایگان XnView 1.97.3 (حجم : 4.49 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


  

آیا تا به حال با مشکل کمبود رم کامپیوتر برای اجرای یک نرم افزار مواجه شده اید؟ همانطور که می دانید اضافه شدن RAM باعث بهبود سرعت و کارایی یک سیستم می گردد و بیشتر کاربران در گذشته آرزو داشتند که حافظه رم آن ها به اندازه فضای هارد دیسک یا فلش مموری زیاد بود ولی امروزه این کار یک آرزو نیست. سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای را معرفی می کند که برای رایانه کاربران یک بهشت برین است و آن ها را از بسیاری مشکلات کمبود حافظه و سرعت حافظه رم همچنین مدیریت ضعیف ویندوز برای مدیریت حافظه کش می رهاند.
در ویندوز ویستا امکانی با نام ReadyBoost وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا از فلش مموری ها به عنوان یک RAM اضافی استفاده کنید و بتوانید کارایی سیستم خود را افزایش دهید. ولی چنین امکانی در ویندوز XP وجود ندارد و کاربران از این مورد بسیار گله مند بودند تا اینکه نرم افزار جالب eBoostr به بازار ارایه گشت.
نرم افزار eBoostr Professional که آخرین نسخه این نرم افزار افزایش حافظه رم برای سیستم های 32 بیتی 64 بیتی و 86 بیتی می باشد به شما این امکان را می دهد تا از یک فلش یا حفظه جانبی به عنوان Cache یا حافظه پنهان استفاده کنید که باعث بهبود سرعت سیستم عامل شما خواهد بود. این مسئله کمبود حافظه رم کامپیوتر برای کاربرانی که با نرم افزار های سنگین همانند فتوشاپ، اتوکد، آفیس و ... کار می کنند بسیار کارایی دارد که با وجود یک حافظه اضافی به راحتی قادرند با سایر نرم افزار ها با سرعت بالا کار کنند. این نرم افزار افزایش رم کامپیوتر جالب می تواند از طریق تمام راههای اتصال فلش مموری از جمله USB sticks, CompactFlash, SD, MMC , xD cards کار کرده و کارایی خود را نشان دهد.

eBoostr PRO 4.0.0.554 x86 x64 - نرم افزار افزایش حافظه رم

قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار eBoostr PRO 4

  • اضافه کردن فضایی به عنوان Cache برای افزایش سرعت و کارایی سیستم
  • امکان اتصال فلش مموری از طریق USB sticks, CompactFlash, SD, MMC , xD cards
  • امکان استفاده از 4 دستگاه مموری به عنوان حافظه همزمان
  • اندازه کش برای هر دستگاه 4 گیگابایت و برای فرمت NTFS نا محدود
  • بهتر کردن اجرا و سرعت سیستم عامل حتی ویندوز سون و ویستا
  • امکان کار هم زمان با برنامه های سنگین و سایر نرم افزار ها با افزایش Ram
  • محیط کاربری ساده و بسیار کاربردی با امکانات بالا
  • سازگاری با ویندوز Windows 7 (32bit/64bit), Vista (32bit/64bit), XP (32bit/64bit), Server 2008 (32bit/64bit), Server 2003 (32bit/64bit)

دانلوددانلود رایگان نرم افزار افزایش رم سیستم (حجم : 5.5 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :137
بازدید دیروز :108
کل بازدید : 1131522
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ