سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
 
mt-enclosure-image">european_street_racing-pc.jpg
یک بازی سبک مسابقه ای بی نظیر بایستی این خصوصیت را داشته باشد که اولا پیست های مسابقه و در واقع مسیرهای مسابقه در مراحل مختلف از روی مدل واقعی عینا طراحی شده باشند و اینکه بازی دارای گرافیک بالا بوده و جزییات محیط اطراف به زیبایی طراحی شوند. تمامی این ویژگی های ذکر شده را می توانید در بازی بسیار جذاب European Street Racing 1.0 مشاهده کنید. در این بازی تعداد ? مسیر از انواع اقسام مسیرهای مسابقه ای با جزییات عالی را از شهرهای معروف جهان از جمله لندن، پاریس، هامبورگ، برلین، مسکو، ورشو و مادرید تجربه خواهید کرد. کسی که در هر هفت شهر ذکر شده مقام اول را کسب کند به عنوان راننده خیابان سال معرفی شده و از امتیازات فراوان و مزایای ویژه بهره مند خواهد شد. جذابیت بازی بعد از برنده شدن در هفت مسیر مضاعف شده و هیجان بازی دو چندان می شود که آن را می توانید با دانلود این گیم و بازی با آن تجربه کنید. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل)  می باشد.
توضیحات کامل و تصاویری از بازی را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمائید.
 

ویژگی های بازی European Street Racing 1.0:
ـ گرافیک فوق العاده
ـ پرداختن عالی به جزییات
ـ انجام مسابقات در هفت شهر از معروف ترین شهر های جهان
ـ بازی به صورت پرتابل
حداقل سیستم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 2000/XP/Vista
ـ حافظه موقت 1 GB
ـ کارت گرافیک 128 MB


icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  

 

mt-enclosure-image">WinningCollect[MihanDownloa.jpg

در میان سبک بازی های کامپیوتری همواره بازی هایی که در سبک های پرطرفدار و بدون محدودیت سنی ، ساخته شده اند ، به یکی از پرطرفدارترین و زیبا ترین بازی ها تبدیل شده اند. پس از مدت زمان طولانی که پس از کنسول های بازی مانند میکرو و سگا ، کنسول بازی پلی استیشن یک تحول عظیم در کنسول های بازی ایجادکرد و بازی های کنسول های میکرو و سگا به یک خاطره تبدیل شد و کنسول پلی استیشن یکی از جذابترین وسایل سرگرمی به حساب می آمد.
حال شما اگر به سبک فوتبال علاقه مند باشید و بازی با کنسول بازی پلی استیشن 1 را تجربه کرده باشید حتما سری بازی های Winning Eleven را تجربه و بازی کرده اید.
سری Winig Eleven نامی آشنا برای دوستداران رشته ورزشی فوتبال بحساب می آید. که سازنده آن یعنی کونامی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین کمپانی های ساخت بازی های رایانه ای می باشد و یکی از عوامل محبوبیت این کمپانی همین سری بازی های Winning Eleven می باشد که در آنها سبک ورزشی فوتبال در قالب بازی با کنسول پلی استیشن 1 که در این سری از بازی ها جذابیت و هیجان به اوج خود می رسد و با سبک جذابی در بازی پیگیری می شود که شاید به یکی از بازی های خاطره انگیز در میان افراد به حساب می آید.
این بار در میهن دانلود قصد داریم سری کامل این بازی خاطره انگیز را با لینک های دانلود جداگانه برای شما کاربران قرار دهیم که شما با مشاهده نام بازی و انتخاب آن که از حجم بسیار پائیینی هم برخوردار می باشد و به راحتی قابل دریافت است را بتوانید در کامپیوتر خود بازی کنید و از این بازی ها لذت ببرید.


icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  

یکی از بازی های جذاب از سری بازی های شخصیت Moorhuhn بازی فوتبالیست ها است. این بازی که در زمین فوتبال اتفاق می افتد و شما باید به مرغی که توپ دارد شلیک کنید و تمامی مرغ هایی که در زمین هستند را با تیر بزنید. این بازی بسیار جذاب و معتاد کننده است.همچنین این بازی دارای چندین حالت مختلف است که می توانید بسته به علاقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.


icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  

 

 

raycity.jpg

 

امروز و در این پست یک سورپرایز فوق العاده زیبا برای دوست داران بازی رایانه ای داریم.بازی زیبای RayCity™SEA یکی از برترین و بهترین بازی های رایگان رالی آنلاین می باشد.این بازی زیبا از محبوب ترین بازی های مسابقه ای برای علاقه مندان به خودرو و طرفداران بازی مسابقه ای محسوب می شود.در این بازی هیجان یک رالی واقعی با رقبای واقعی را تجربه می کنید و سرعت را در حد بی نظیر حس خواهید کرد.در این بازی شما می بایست با انجام بازی به مراحل بالا و رتبه های برتر جدول رقبا صعود کنید و با این کار بتوانید سابقه خود را بهتر کرده و ماشین آلات را برای خودروی خود تهیه کنید.اگر بتوانید به رتبه های برتر برسید می توانید ماشین اختصاصی و با مخصوص ترین تجهیزات را در اختیار بگیرید.در این بازی خبری از سلاح و بازی های بچه گانه نیست ؛ بلکه تنها این دست فرمان و قوه ی رانندگی شماست که شما را جلو خواهد راند.در این بازی می توانید در بازی باشگاههای مختلفی شرکت کنید و به سابقه و رتبه ی خود افزوده و درآمد بیشتری به دست آورید.این بازی از گرافیک و طراحی بی نظیری برخوردار است که در نوع خود کم نظیر است.هم اینک این بازی داغ و زیبا را می توانید با 

 

  سیستم مورد نیاز بازی RayCity™SEA :
 - ویندوز ایکس پی / ویندوز ویستا / ویندوز 7
 - پردازشگر Intel Pentium 4 1.8 Ghz یا AMD 1800
 - حافظه ی موقت (RAM) حدود 512 مگا بایت (? گیگ توصیه شده است)
 - کارت گرافیک nVidia GeForce 5200 یا ATI Radeon 9600
 - کارت صوتی DirectX Compatible Soundcard
 - فضای آزاد دیسک مورد نیاز 3 گیگ


icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  
hey9473526.jpg

بازی Super Motocross یک بازی موتور سواری بوده که در آن شما باید با جاده هایی سخت و موانع روبرو شوید و باید با قدرت خود این نوانع را پشت سر گذاشته و در زمان مشخص به خط پایان برسید.
این بازی دارای گرافیکی سه بعدی و حجمی کم است و از امکانات قابل توجهی بهره می برد یکی از این امکانات داشتن چهار نوع موتور است که می توانید با گرفتن کاپ های مختلف ان ها را ازاد کنید. یکی دیگر از این امکانات داشتن نیتروژن می باشد که می توانید با حرکات نمایشی نیتروژن خود را پر کنید. و اما جالبی این بازی به تنوع جاده هایش هست در این بازی پانزده جاده مختلف وجود دارد که می توانید با برنده شدن جاده قبلی جاده بعدی را آزاد کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را به طور رایگان و مستقیم از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
-گرافیک سه بعدی
-حجم کم
-چهار موتور مختلف
-پانزده جاده مختلف
-انعطاف پذیری موتور ها
-داشتن نیتروژن
-سرعت در لود بازی
-و…..

سیستم مورد نیاز:
-
تمامی ویندوز ها
-سی پی یو 700 مگاهرتز به بالا
-رم 128 مگابایت به بالا
-گرافیک 8 مگابایت به بالا
-100 مگابات فضای خالی در هارددیسک

icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  

بازی International Tennis Pro مربوط به مسابقات بین المللی تنیس می شود که توسط آن شما می توانید تجربه غیر رسمی این مسابقات را در مکانهای بین المللی کسب کنید. شما در این بازی نقش یک تنیسور حرفه ای را دارید و می بایست در مسابقات و تورنمنتهای جهانی با رقبای سرسخت، شرکت کنید و امتیازات لازم را کسب نمایید. رمز موفقیت شما داشتن آمادگی جسمانی بالا و برنامه ریزی مدون است. امتیازات لازمی که شما در هر مرحله کسب می کنید شرط رفتن شما به مراحل بالاتر است. ضمناً شما بابت هر پیروزی خود مبلغی را هم کسب می کنید. گرافیک بازی در حد مطلوبی قرار دارد و انجام آن اوقات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که این بازی بصورت چند نفره هم قابل اجراست.

 

 

مشخصات بازی:
- تطابق سریع با بازی در حالتهای یک نفره یا دونفره با پلیرهای مرد یا زن
- پشتیبانی از حالت چند نفره حتی بصورت ?-?
- برخورداری از تورنمتهای بین المللی که در صورت شرکت در این مسابقات توانایی بازیکن شما بالاتر می رود
- ایجاد یک شخصیت بازی توسط خودتان و با مشخصات موردنظر شما
- و …

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
Windows Vista / XP
Processor: AMD Athlon 1.0 GHz
DirectX 9.0
256 MB RAM
Free hard drive space: 300 MB
Video Card: VGA 64MB Directx 9.0
16-bits Sound Card
Multi-Player
icon برای دیدن مطلب کلیک کنید


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :56
کل بازدید : 1131318
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ