سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسانوری تاکاهاشی (به انگلیسی: Masanori Takahashi) آهنگساز و نوازنده ژاپنی در ? فوریه ???? در شهر تویوهاشی (به انگلیسی: toyohashi) کشور ژاپن بدنیا آمد. او بعدها برای خود نام مستعار کیتارو (به انگلیسی: Kitaro) را برگزید.

کیتارو در خانواده‌ای به دنیا آمد که پیرو مذهب شینتو بودند. پدر و مادر او هر دو کشاورز بودند. او از کودکی متوجه می‌شود که با دهقانان اطراف خود متفاوت است و همیشه در سرش صدای موسیقی می‌شنود. پس یک گیتار می‌خرد و بدون معلم و با روش سعی و خطا ، گیتار نوازی می‌آموزد. به گفته خودش او که هرگز معلم نداشته ، آموخته‌است که تنها به گوش‌ها و احساسات خود اعتماد کند. باورش دشوار است ، ولی یکی از بزرگ ترین آهنگسازان جهان سواد موسیقی به مفهوم کلاسیکش را ندارد. او می‌گوید : من هرگز تحصیل نکرده‌ام. من نمی‌توانم نتهای موسیقی را بخوانم یا بنویسم. اما انگشتانم حرکت می‌کنند و من متعجب می‌شوم که این موسیقی از کجاست ، من آهنگ‌هایم را می‌نویسم ولی در واقع آنها متعلق به من نیستند. همین آوای درونی او را بر آن می‌دارد تا پس از پایان دبیرستان ، قید شغلی را که پدر و مادر برایش در شرکتی محلی دست و پا کرده بودند ، بزند و راهی سفر به شهرهای بزرگ ژاپن شود تا شاید بتواند در آن جا موسیقی را به حرفه خود تبدیل کند.کیتاروی جوان در ابتدا مجبور می‌شود در رستوران‌های توکیو و یوکوهاما گارسونی کند ، اما کم کم به دلیل تجربه اش در نواختن چند ساز مختلف توانست در کلوب‌های شبانه به عنوان نوازنده استخدام شود.

پس از مدتی کیبورد نوازی در کلوب‌های شبانه با ساز جادویی سینتی سایزر آشنا می‌شود و این نقطه عطفی برای او و حتی موسیقی جهان است. پس از مدتی کار با سینتی سایزر به گروه «خانواده خاور دور» می‌پیوندد و با آنان در سراسر اروپا کنسرت می‌دهد. بالاخره در سال ???? حس می‌کند که آماده ساختن نخستین آلبوم خود است. «سیاحت غرب» را به پایان رسانده و برای کشف و شهود «زیارت شرقی» را آغاز می‌کند. در سال ???? دو آلبوم نخستش «داستان ماه کامل» و «بهشت» را منتشر می‌کند. پس از موفقیت آلبوم‌ها و اجرای چند کنسرت ، شبکه تلویزیونی «ان اچ کی» (به انگلیسی: NHK ) برای ساخت موسیقی سریال مستند «جاده ابریشم» به سراغ او می‌آید. نمایش این مستند و انتشار آلبوم آن ، موجی از شهرت و محبوبیت بین المللی را به همراه دارد که در نهایت منجر به بردن جایزه گرمی (به انگلیسی: grammy)برای دو بار و جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: golden globe) و ساخت موسیقی فیلم «بهشت و زمین» برای الیور استون (به انگلیسی: oliver stone) کارگردان آمریکایی می‌شود. وی تاکنون ?? آلبوم منتشر کرده که بسیاری از آنها جزو پرفروش ترین‌ها بوده‌اند. برای مثال از آلبوم «روشنی یک روح» تاکنون تنها در آمریکا حدود ? میلیون نسخه به فروش رفته‌است. او اکثر آثارش را در استودیو شخصی اش در یکی از کوهپایه‌های ژاپن ساخته ، نواخته و ضبط کرده‌است.

دهقانان کوهپایه‌های فوجی یاما اکنون ?? سال است که در ماه آگوست هر سال در آن شبی که ماه کامل است، از شامگاه تا سپیده دم را با صدای تایکو (طبل بزرگ ژاپنی) به صبح می‌رسانند. طبق سنت ژاپنی ، تایکو نوازی نوعی ادای نذر است. تایکو نوازی ماه آگوست در معبد بودایی «ایکه گامی هونموجی» نیز ادای نذر کیتارو است. او برای شکرگذاری از مادر زمین ، سالی یک شب طی مراسمی که ژاپنی‌ها آن را جشن ماه کامل می‌نامند تا صبح بر تایکو می‌کوبد. آن قدر می‌کوبد و می‌کوبد که اغلب از دستانش خون جاری می‌شود ، اما صدای طبل هرگز تا طلوع آفتاب قطع نمی‌گردد. وی اکنون در ایالت کلرادو کشور آمریکا در مزرعه شخصی خود زندگی می‌کند.

Kitaro Grammy Nominated Ringtones - زنگ موبایل بی کلام از کیتارو

سایت دانلود رایگان شما را به دانلود زنگ موبایل کیتارو از آلبوم بی کلام Grammy Nominated 2010 دعوت می کند. امیدواریم از دانلود رایگان این بسته 13 تایی زنگ موبایل لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان زنگ موبایل بی کلام از کیتارو (حجم : 8.07 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان
سایتمنبع متن : ویکی پدیا


  

مجموعه حاضر شده شامل حدود 20 زنگ sms است. آهنگ ها گلچین شده و با کیفیت بالا انتخاب شده اند. همچنین این مجموعه برای آلارم و زنگ موبایل نیز قابل استفاده است.


مجموعه آهنگ برای زنگ sms - سایت تخصصی موبایل


 فرمت : MP3
 دانلود - با حجم 2 مگابایت


  

مجموعه ?? زنگ بسیار زیبا مخصوص اس ام اس موبایل که با فرمت Mp3 توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

http://dl.onlydownload.ir/2009/zang-sms3.gif
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :22
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 1130222
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ