سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه ویرایشگرهای متنی از جمله نرم افزارهایی هستند که همیشه کاربران به آن ها احتیاج پیدا می کنند ؛ این موضوع شاید به صورت های متفاوتی بروز کند اما نکته مهم این جاست که هرکاربری مطمئنا بارها و بارها با یک ویرایشگر متن سروکار داشته است. برای مثال Notepad که ساده ترین نرم افزار ویرایش متن است تا بسته ی نرم افزاری Microsoft Office که کاملترین بسته نرم افزار موجود در این زمینه است . اما در میان این دو مدل نرم افزار که یکی ساده و یکی فوق العاده کامل و حرفه ای است ابزارهای متعددی هم هستند که به طور متوسط می توانند خواسته های کاربران را پاسخگو باشند.
از جمله این نرم افزارها می توان به SoftMaker Office اشاره نمود. این نرم افزار قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ، برای شما ابزاری شبیه به Excel که در مجموعه آفیس موحود است را به کاربران هدیه دهد. سرعت بالای این نرم افزار در اجرا و همچنین سازگاری کامل با نرم افزارهای رایج موجود در بسته Microsoft Office دو قابلیت مهم این نرم افزار به شمار می رود که باعث محبوبیت آن در بین سایر نرم افزار ها گشته است . البته بحث سازگاری این نرم افزار به همین جا پایان نمی پذیرد ، چرا که این بازار با آخرین نسخه مجموعه آفیس و فرمت های به کار رفته در آن سازگاری داشته و قابلیت ویرایش آن ها را نیز دارد. این نرم افزار که تقریبا بهتر بسته نرم افزاری ذکر شود ابزاری هم شبیه به Microsoft PowerPoint در خود جای داده که از نظر قابلیت های دست کمی از این محصول قدرتمند مایکروسافت ندارد.
SoftMaker Office هیچگاه کاربر را منتظر بازگشایی صفحات برای ویرایش نمی گذارد و سرعت بالا در اجرای تمامی بخش ها و نرم افزارهای موجود در بسته این مژده را به کاربر می دهد که تنها پس از اجرای نرم افزار آنچه لازم است برروی فایل متنی خود پیاده نماید. واسط کاربری جذاب و کامل در ابزارهای موجود در این بسته نرم افزاری هم از دیگر خصوصیات مهمی است که باعث خواهد شد کاربران به این ابزار توجه بیشتری داشته باشند. حجم پائین تر نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه هم نقش مهمی را در محبوبیت بیشتر نرم افزار ایفا خواهد نمود. نسخه جدید این بسته نرم افزاری هم اکنون در وب سایت تک تو نت.کام در اختیار شما کاربران قرار گرفته و می توانید به سادگی آخرین نسخه را به صورت کامل دریافت نموده و از امکانات کامل آن نهایت استفاده را ببرید.لازم به ذکر است سری را برای دانلود راحت تر شما کاربران عزیز در دو قسمت با لینک مستقیم مهیا نموده ایم که امیدواریم مورد عنایت شما عزیزان قرار گیرد.

ویرایش اسناد و متون با نرم افزار قدرتمند SoftMaker Office 2010 - www.tak2net.com

ویژگی های اصلی بسته نرم افزار SoftMaker Office 2010 :
- وجود نرم افزارهای مفیدی شبیه به Word ، Excel ، Powerpoint
- سرعت بسیار بالا در اجرا
- سازگاری با نرم افزارهای موجود در این زمینه
- واسط کاربری جذاب در نرم افزارها
- سازگاری کامل با جدیدترین فرمت های موجود در مجموعه آفیس
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها
- عدم نیاز به سخت افزار خاص و اجرا با کمترین میزان منبع سخت افزاری
- واسط کاربری جذاب در تمامی نرم افزارها
- سهولت در استفاده از بخش های مختلف نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ?
- و …

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود بخش اول ? با حجم ?? مگا بایت

دانلود بخش دوم ? با حجم ????? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

اگر از کاربرانی باشید که بیشتر با پرینت و رایت اسناد سروکار دارید همواره پرینت اسناد دو رویه یا دو طرفه بسیار مشکل بوده و کاربران اغلب به خاطر اشتباه در قرار دادن کاغذ در پرینتر کاغذ های زیادی را هدر می دهند و هم ضرر مالی متحمل می شوند و هم به دایره ی مصرف کاغذ ضرر بسیار زیادی وارد می شود.همیشه راه های زیادی وجود دارد که ما بتوانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم. نه تنها صرفه جویی بلکه گاهی هم با یک عمل ساده به جای هدف گرفتن یک نشانه چندین هدف را نشانه رویم.نرم افزار Fineprint که در این پست قصد داریم شما را با آن آشنا سازیم این صرفه جویی در وقت و هزینه را با زدن یک دکمه انجام می دهد.با این نرم افزار جالب و کاربردی هم در تعداد برگه هایی که مورد چاپ قرار می گیرند صرفه جویی خواهد شد و هم این که ساده تر می توان صفحات متعدد را جا به جا و مطالعه نمود.این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای را برای کاربر فراهم می کند که کاربر برای مثال قصد چاپ ?? صفحه را دارد ، پس از دادن دستور پرینت این نرم افزار به صورت خودکار گشوده خواهد شد و اینجاست که کاربر تنها کافیست گزینه Double-sided را انتخاب کرده و برروی آیکن مربوط به چاپ کلیک کند تا ابتدا صفحات فرد چاپ شده و پس از قراردادن دوباره صفحات در پرینتر و زدن یک بار دکمه Enter صفحات زوج هم پشت برگه های فرد چاپ گردد.این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی دارد و می توان گفت در تمام ابزار هایی که از پرینت استفاده می شود ظاهر خواهد شد و کار شما را راحت تر خواهد کرد.از امکانات این نرم افزار می توان به حذف متن های اضافی ، امکان اضافه کردن Watermark ، ذخیره سازی صفحات به صورت عکس ، امکان حذف تصاویر موجود در اسناد ، امکان چاپ حداکثر ? صفحه در یک صفحه به صورت کوچک شده و بدون نیاز به تنظیمات دستی و … اشاره کرد.این نرم افزار جالب و کاربردی در وب سایت تک تو نت.کام مهیای دانلود شما کاربران عزیز می باشد.

چاپ دو رویه ی اسناد با نرم افزار جالب Fineprint v6.12 - www.tak2net.com

قابلیت ها و امکانات کلیدی نرم افزار Fineprint v6.12 :
- امکان چاپ دو رویه صفحات بدون نیاز به سخت افزار خاص با سرعت بالا
- صرفه جویی در کاغذ مصرفی برای چاپ اسناد
- قابلیت قرار دادن Watermark
- قابلیت حذف عکس ها از سند
- امکان ذخیره سازی به صورت تصاویر
- امکان اعمال تنظیمات خصوصی برروی سند در حال چاپ
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- ارسال اسناد در حال چاپ به Clipboard ویندوز
- عدم چاپ و Stop صفحات خالی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ?
- و …

راهنما : پوشه ای با نام Crack در داخل فایل دانلودی موجود است ؛ محتویات داخل این پوشه را به محل نصب کپی نمایید و از آن بدون محدودیت لذت ببرید.(هنگام نصب به انتخاب محل نصب دقت کنید تا پیدا کردن آن سخت نباشد)

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

می توان به جرات گفت که امروزه  بیشتر کتاب های الکترونیکی حال حاضر دنیا با فرمت PDF می باشند.نرم افزار Adobe Acrobat Reader که به تازگی نسخه ی ??? آن منتشر گشته است شما را قادر می سازد تا به راحتی این فایل ها مشاهده و ذخیره نمایید.در این نرم افزار شما می توانید اسناد PDF را چاپ ، کپی و یا برش دهید و تغییراتی که دوست دارید را در آنها اعمال کنید.پس از نصب این نرم افزار ، نرم افزاری با نام Adobe Air نیز در سیستم شما نصب می گردد که با استفاده از آن می توانید سایت Acrobat.com را در سیستم خود و به صورت آماده به اجرا داشته باشید.در این سایت کاربران می توانند پس از عضویت در سایت اسناد PDF خود را آپلود و به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند اسنادی را نوشته و خروجی آنها را با فرمت PDF و به صورت آنلاین تهیه نمایند.لازم به ذکر است که ویرایش جدید Adobe Reader، دارای قابلیت شتاب دهندگی به واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) میباشد، که قادر است محتوای فایل های PDF، مانند تصاویر گرافیکی و سه بعدی را با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذارد.

این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذاب و گرافیکی دارد.این نرم افزار برخلاف نرم افزار Adobe Acrobat 9 Pro Extended حجم بسیار پائینی دارد که باعث بالا رفتن سرعت و کارایی سیستم می شود.همچنین نرم افزار فوق بر خلاف Adobe Acrobat 9 Pro Extended که با قیمت ??? دلار عرضه می گردد ، به صورت رایگان عرضه می شود. محیط کاربری این نرم افزار بصورتی ساده و در عین حال پیشرفته طراحی شده و امکانات مختلفی از جمله چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت های دیگر را در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا که پس از نصب برنامه، بصورت خودکار کلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسک سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد کاربر به این فایل ها، با یک دابل کلیک ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.هم اینک آخرین نسخه ی این نرم افزار جالب و فوق العاده پرکاربرد در وب سایت تک تو نت.کام برای دانلود شما عزیزان مهیا شده است.

مشاهده و خواندن فایل های PDF با نرم افزار Adobe Acrobat Reader v9.3 - www.tak2net.com

قابلیت ها و امکانات نرم افزار Adobe Acrobat Reader v9.3 :
- امکان ایجاد تغییرات و ذخیره ی فایل های PDF
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- مشاهده ساده و آسان اسناد PDF
- شتاب دهنده گرافیکی در نسخه ی جدید
- قابلیت پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در اسناد PDF
- قابلیت چاپ اسناد
- ارتباط سریع و آسان با Acrobat.com
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ?
- و…

فرمت : نصبی(Exe)

دانلود / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? ? با حجم ????? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

امروزه دنیای کتاب و کتاب داری در جهان متحویل گردیده و به سمت الکترونیکی شدن در حال پیشرفت است.یکی از قوی ترین فرمت های کتاب های الکترونیکی PDF می باشد که می توان گفت پرکاربرد ترین فرمت رایج در جهان می باشد.همانطور که میدانید تایپ یک کتاب و تبدیل آن به فایل PDF برای ایجاد کتاب الکترونیکی کار بسیار مشکلی است ، از همین جهت کاربران عموما از کتاب ها اسکن تهیه و آن را با مشکلات فراوان در کتاب های PDF وارد می کنند.امروز می خواهیم نرم افزار قدرتمند JPG To PDF Converter v2.1 را به شما عزیزان معرفی نماییم که چنین مشکلی را رفع خواهد نمود.همانگونه که از اسم نرم افزار بر می آید با این نرم افزار شما قادر خواهید بود هر فایل تصویری اسکن شده یا گرفته شده توسط دوربین را مستقیما و بدون دخالت هیچ برنامه ی اضافی به فایل های PDF تبدیل کنید که می تواند کار شما عزیزان را که ممکن بود مدت زیادی طول بکشد در عرض چند ثانیه و با یک کلیک انجام خواهد داد.این نرم افزار قادر است چندین عکس را نیز به صورت ورودی دریافت و با تنظیماتی که اعمال می کنید در صفحات مختلف به یک فایل PDF جامع تبدیل نماید.این نرم افزار جالب و کاربردی در وب سایت تک تو نت.کام برای دانلود مهیا شده است.

ایجاد فایل PDF از تصاویر با نرم افزار JPG To PDF Converter v2.1 - www.tak2net.com

امکانات اصلی و کلیدی نرم افزار JPG To PDF Converter v2.1:
- پشتیبانی از اکثر فرمت های عکس مانند JPG, GIF, BMP, TIF, PNG و PSD
- سرعت بیشتر تا ??% نسبت به دیگر نرم افزارها در تولید فایل PDF
- رابط گرافیکی جدید و زیبا برای کاربران
- فایل تولید شده دارای ??% حجم کمتر نسبت به دیگر نرم افزارهاست
- سازگاری با اکثر ویندوزها
- و…

فرمت : نصبی(Exe)

دانلود / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :180
بازدید دیروز :108
کل بازدید : 1131565
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ