سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Nod32._Symbian_Uiq3_www.MihanDownload.com.jpg
همان طور که می دانید گوشی های دارای سیستم عامل همیشه در معرض آلوده شدن به انواع ویروس ها می باشند و برای جلوگیری از آلوده شدن آنها و ایجاد شدن اختلال در سیستم عامل گوشی باید همیشه یکی از نرم افزارهای آنتی ویروس مطمئن و کارامد را روی این گونه گوشی های نصب کنید.سایت میهن دانلود نسخه ی موبایلی آنتی ویروس قدرتمند Nod32 را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان Uiq3 قرار داده است که با نصب آن می توانید از ورود انواع ویروس ها به گوشی خود جلوگیری به عمل اورید.این نسخه تمامی امکانات نسخه ی کامپیوتری این آنتی ویروس را دارای می باشد و همچنین می توانید با استفاده از اینترنت گوشی آن را بروزرسانی نیز کنید.همچنین برای رجیستر کردن ان می توانید از فایل سریالی که در اختیارتان قرار داده ایم استفاده نموده و آن را فعال سازی نمایید.هم اکنون می توانید این انتی ویروس قدرتمند را که برای گوشی های Uiq3 ارائه شده است از سایت میهن دانلود دریافت کنید.



  

قدرتمند در برابر ویروس های اینترنتی آنتی ویروس عالی برای کاربرانی که از اینترنت استفاده بیشتری دارند

 

دانلود از uploadjockey

  

norton

آنتی ویروس نورتون – Norton AntiVirus محصول شرکت سایمانتک – Symantec از جمله بهترین ضد ویروس های معتبر دنیا به حساب می آید. با دانلود و نصب این آنتی ویروس یک محافظت همه جانبه از کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، کدهای آسیب رسان ActiveX، اپلت های ساخته شده توسط جاوا و دیگر برنامه های مخرب به عمل می آید. نسخه نهایی و جدید آنتی ویروس نورتون (Norton AntiVirus 2009) در زمانی که شما در حال بازدید از صفحات اینترنت هستید و یا یک CD/DVD را کپی می کنید و یا به یک شبکه مجازی متصل می شوید بصورت خودکار از کامپیوتر شما محافظت می کند. این آنتی ویروس همچنین تمامی ایمیل های دریافتی و ارسالی شما را اسکن می کند. با استفاده از قابلیت بروز رسانی خودکار در این آنتی ویروس، شما در هر زمان می توانید لیست جدیدترین ویروس های منتشر شده در اینترنت و روش محافظت در برابر آنها را بصورت رایگان دریافت نمایید.

   Norton AntiVirus 2009: دانلود / لینک کمکی /لینک سریال و keygen /لینک کمکی

   Norton Internet Security 2009 +crack: دانلود /لینک کمکی/ لینک کمکی

رمز فایل:www.onlydownload.ir


  

نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند AVG Anti-Virus 8.5

AVG Anti-Virus 8.5 Build 276a1439 یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزاربا یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزارضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و درو وب می باشند. این نرم افزاربا نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود.

دانلود/ لینک کمکی / لینک کمکی / لینک کمکی  

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

شما بوسیله این برنامه می توانید nod32 خود را به راحتی آپدیت کنید . در این نرم افزار که شما می توانید آپدیت nod را از طریق لینک هایی که این نرم افزار به شما می دهد دریافت کنید و از آن هم در کامپیوتر خود و هم در کامپیوتر دیگران استفاده کنید. این نرم افزار امکان آپدیت نرم افزارهای دیگر همچون CureIt (DrWEB), AVZ, AVPTool, Trojan Remover را برای شما فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی این نرم افزارNOD32 Update Viewer v4.03 :
-امکان دانلود از تمامی سرور ها بدون محدودیت
- نشان دادن نسخه برنامه ( متناسب با نسخه کامپیوتر شما )
- شما می توانید فایل را بررسی کنید بعد آن را دانلود کنید
- گذاشتن چند لینک مجزا برای یک فایل
- امکان بروز رسانی خودکار
- نشان دادن آپدیت های جدید به رنگ سبز و آپدیت های قدیمی به رنگ قرمز

آپدیت آنتی ویروس NOD32 با نرم افزار NOD32 Update Viewer v4.03

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

دانلود کلید های جدید آنتی ویروس کاسپر اسکی آپدیت (??/??/????) که ???% تست شده این کلید و کار خواهد کرد لطفا” در هنگام دانلود به تاریخ به روز شدن این کلید دقت نمایید در ضمن این کلید برای آنتی ویروس کاسپر اسکی ورژن ? تست شده و کار می کند و در ورژن های دیگر امکان کار نکردن این کلید نیز می باشد.

کد های جدید فعال سازی آنتی ویروس کاسپراسکی Kaspersky Internet Security 2009

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

 دانلود آنتی ویروس NOD32 پر قدرت - NOD32 ON-DEMAND SCANNER V.4423 Portable

در این قسمت برای کاربران سایت فقط دانلود نرم افزار ویژه آنتی ویروس نود ?? آن هم در نسخه ی پرتابل NOD32 ON-DEMAND SCANNER V.4423 بروز شده تا تاریخ ??/??/???? آماده دریافت کرده ایم که می تواند در نوع خود بسیار مفید و پر استفاده واقع گردد. در واقع این آنتی ویروس پر قدرت به دلیل آنکه پرتابل می باشد و نیازی به نصب آن نمی باشد می تواند اسکنری پر قدرت در مقابل ویروس های مخرب باشد که براحتی توسط فلش دیسک ها می توانید آن را جابجا کرده و بر روی هر سیستمی بدون نیاز به نصب اجرا کنید.

و اما بازی یا نرم افزار پرتابل چیست ؟

خیلی مختصر گفته شود که بازی ها و نرم افزارهای پرتابل به مجموعه ای گفته می شود که نیاز به نصب و شناساندن فایلهای نرم افزاری مربوط به آن ها در سیستم نمی باشد و تنها با یک کلیک نرم افزار یا بازی مربوطه با تمامی امکانات قابل اجرا خواهد بود.
بدین منظور پرتابل ” قابل حمل ” گفته می شود که می توان این نرم افزارها و یا بازی ها را بر روی دستگاههای ذخیره سازی , به خصوص فلش دیسک ها ذخیره نمود و با جابجا کردن , آن را بر روی هر سیستمی اجرا و از مزیت های آن استفاده کرد.
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  

از بین بردن ویروس ها با نرم افزار  M Autorun Killer 1.5

اکثر کاربران برای رهایی از ویروس های مزاحم از نرم افزارهای آنتی ویروس استفاده می کنند که این روزها داشتن یک آنتی ویروس قوی و بروز در رایانه یک امر ضروری به حساب می آید. در این پست سایت میهن دانلود به معرفی آنتی ویروسی کم حجم می پردازیم که قادر است بیش از ?? نوع ویروس را به همراه ویروس اتوران از بین ببرد. نام این نرم افزار M Autorun Killer 1.5 است که قادر است علاوه بر از بین بردن ویروس ها Run و Cmd ویندوز و همچنین رجیستری و Task Manager را هم فعال کرده و علاوه بر آن ها فولدر آپشن ویندوز را هم مجددا بازگردانی کند. آموزش کار با این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

قابلیت های کلیدی نرم افزار M Autorun Killer 1.5:
- از بین بردن ویروس های رایانه
- قابلیت فعال کردن رجیستری و Task Manager
- اضافه شدن زبان فارسی به نسخه جدید برنامه
- از بین رفتن برخی اشکالات در این نسخه
- حجم بسیار کم و استفاده آسان
- افزایش قدرت برنامه و افزایش تعداد ویروس های قابل کشف در نسخه جدید این نرم افزار
- سازگاری با ویندوزهای مختلف
- و …
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  

این روزها برنامه های مخرب و مزاحم روز به روز در حال افزایش می باشند و روزانه خسارات جبران ناپذیری را به سیستم های کامپیوتری وارد می سازند. Malware به برنامه هایی گفته مشود که بدون اطلاع کاربر و بصورت ناخواسته روی سیستم نصب می شوند و اطلاعات محرمانه و مهم از قبیل پسوردها، اطلاعات مربوط به اکانت های بانکی و کارت های اعتباری و … را به سرقت برده و برای شخص یا جایی خاص ارسال می نمایند. بعضی از این برنامه های مخرب توانایی به دست گرفتن کنترل سیستم را دارند و یا حتی هدف بعضی از آنها سخت افزار سیستم میباشد.

Malwarebytes Anti-Malware نام نرم افزار امنیتی است که می تواند خیال کاربران را از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه خود، راحت کند و با قدرت در برابر فرستاده شدن اطلاعات آنها بایستد و امنیت سیستم را تامین نماید. نرم افزار با شیوه های صحیح و عالی خود به شناسایی و از بین بردن انواع malware می پردازد.

تکنولوژی های خاص به کار رفته در این نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته و مخرب، به نحوی می باشند که یافتن، از بین بردن و پیشگیری در آن بسیار سریع و با دقت می باشد. برنامه تمامی فرآیند های سیستم را لیست میکند و آنها که مشکوک و آلوده هستند را قبل از آنکه اجرا شوند، از بین خواهد برد. از ویژگی های مطلوب دیگر نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware سرعت بسیار بالا، به روز رسانی و پشتیبانی عالی آن می باشد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware 1.40
اسکن سبک و سریع سیستم جهت یافتن malware ها
قابلیت جستجوی کامل در میان تمام پارتیشن های هارد دیسک
قابلیت آپدیت روزانه پایگاه داده نرم افزار
قابلیت قرنطینه سازی نرم افزار های مشکوک و مخرب
قابلیت اعمال تنظیمات پیشرقته جهت بالا بردن کارایی نرم افزار
وجود تعدادی ابزار مفید برای کمک به از بین بردن malware ها بصورت دستی
سازگاری کامل با دیگر نرم افزارهای امنیتی نصب شده روی سیستم
اضافه شده گزینه ای به منو های ویندوز جهت اسکن سریع فایل مربوطه
پشتیبانی از زبان های گوناگون
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از قبیل XP و

 شناسایی و حذف نرم افزارهای نا خواسته با Malwarebytes Anti-Malware 1.40
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :206
کل بازدید : 1131805
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ