سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکرین سیور ها یا به عبارتی محافظ صفحه ی کامپیوتر ، نرم افزار هایی می باشند که از صفحه ی کامپیوتر شما محافظت می کنند ؛ به این صورت که اگر شما به هر دلیلی کامپیوتر را رها کرده و آن در حال کار بماند و این مدت طولانی گردد در این مدت مانیتور شما روشن می ماند و امکان خرابی یا حتی سوختن مانیتور فراهم می شود که به علت کار مداوم لامپ تصویر خواهد بود.اسکرین سیور ها جلوی این مسئله را گرفته و با انجام عملی ساده در طی مدت زمانی که شما تعیین می کنید کار مانیتور کامپیوتر را تا حد زیادی کاهش می دهند و این کار جلوی خرابی مانیتور را می گیرد.اسکرین سیور هایی که روی خود سیستم عامل قرار دارند به صورت استاندارد طراحی و ارایه گشته اند ولی کاربران از گرافیک و شمای نا مناسب این اسکرین سیور ها شکایت دارند ، در این پست با اسکرین سریور Animated Snow Flakes 3D ScreenSaver 2.5.1 در خدمت شما عزیزان هستیم که این اسکرین سریور یکی از جدیدترین و محبوب ترین اسکرین سریور های موجود می باشد مسلماً تجربه ی باریدن برف در کامپیوتر شما تجربه ی جالبی است و این اسکرین سیور لذت این بارش را به شما خواهد داد ! این اسکرین سیور به صورت نصبی بوده و بعد از نصب به سری اسکرین سیور های کامپیوتر افزوده شده و قابل انتخاب خواهد بود.این اسکرین سیور دارای گرافیک و طراحی جالبیست و هم اکنون وب سایت تک تو نت.کام به همراه کرک آن مهیای دانلود گشته است.

دانلود اسکرین سریور بسیار زیبای Animated Snow Flakes 3D ScreenSaver 2.5.1 -www.tak2net.com

فرمت : نصبی(Exe) به همراه Keygen نرم افزار

دانلود ? با حجم???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

نرم افزار جالب محافظ صفحه نمایش زیبای ?D Jumping Dolphins Screensaver که نرم افزار یک اسکرین سیور سه بعدی جذاب می باشد که در آن می توانید دلفین هایی زیبا در حال جهش از داخل آب به بیرون را ببینید ، از ویژگی های این نرم افزار می توان به حرکات زیبا و طبیعی دلفین های نمایش داده شده در این برنامه و نیز آمیزه ای از صداهای آرامش بخش امواج نیلگون اقیانوس باصدا های تولید شده توسط دلفین های پرجنب و جوش اشاره نمود و درهنگامی که از کار با سیستم خود احساس خستگی نمودید به شما کمک می نماید تا با مشاهده این صحنه ی زیبا و جذاب ، آرامش را به دست آورید و از خستگی خود بکاهید.این نرم افزار جالب و بسیار زیبا در وب سایت تک تو نت.کام مهیای دانلود و منتشر گشته است.

محافظ صفحه ی سه بعدی و زیبای 3D Jumping Dolphins Screensaver - www.tak2net.com

راهنما : در داخل فایل دانلودی ، فایل متنی با نام Serial.txt وجود دارد که می توانید از داخل آن سریال نرم افزار را دریافت و فعال نمایید و لذت یک اسکرین سیور طبیعی را حس کنید !

فرمت : نصبی(Exe)

دانلود / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? / لینک کمکی ? ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

نام این محافظ صفحه نمایش است که شب و روز شهر پاریس را به تصویر می کشد. شب هایی با چراغ هایی تماشایی که نور افشانی می کنند و مانیتور رایانه شما را رونقی می بخشند و روز هایی که نور افشانی آفتاب همراه است و کاههی هم بارانی می بارد که ظراوتی خاص به این محافظ صفحه نمایش می بخشد.

محافظ صفحه نمایش شبهای زیبای پاریس Astrogemini Around the World Paris
دانلود
lockرمز:فایل:www.onlydownload.ir


  

Nautilus اسکرین سیور بسیار جالب می باشد که محیط دسکتاپ شما را به دنیای زیر آب تبدیل می کند. کافی است تا شما خود را برای سفر به دنیای زیر آب آماده کنید. داستان اسکرین سیور با یک صدف سه بعدی آغاز می شود و در هنگام پخش آن شما شاهد کشتی های غرق شده در زیر آب ، گنج های آنان و قلعه ها هستید. دنیای زیر آب دنیای بسیار مرموزی می باشد که Nautilus 3D Screensaver آن را به تصویر می کشد.

اسکرین سیور سه بعدی از دنیای زیر آب Nautilus 3D Screensaver 1.2 Build 7

سیستم مورد نیاز جهت نصب:
Pentium III or higher 32 MB Video Memory
DirectX 9.0 or higher DirectX-compatible sound card
Windows 9x/2000/XP/Vista
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  

?D Jumping Dolphins اسکرین سیور بسیار زیبایی می باشد که دلفین ها در زیر نور ماه شروع به هنرنمایی می کنند. جلوه ی این اسکرین سیور به طور شگفت انگیزی کاربر را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در هنگام فعال شدن اسکرین سیور ، آهنگی متناسب با منظره پخش می شود که آرامش خاصی را به شما هدیه می کند.

اسکرین سیور 3D Jumping Dolphins Screensaver
دانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  

اسکرین سیور از منظره های دیدنی سیاره زمین با  EarthView

EarthViewیک والپیپر پویا برای دسکتاپ ونیز یک اسکرین سیور می باشد که نماهای زیبایی از زمین را به همراه روشنایی روز و نیز سایه های شب به نمایش می گذارد. این نرم افزار تصاویری رنگی، با کیفیت عالی، ونیز وضوح بالا برای هر صفحه رزولوشن حتی با ابعاد بیش ????×???? را تولید می نماید. این برنامه از نقشه ها وچشم اندازهای سرتاسری، مناطق شهری، روشنایی شهرها، افکت های جوی، ابرها، نمایش زمان محلی و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می نماید. EarthView از نقشه هایی متفاوتی بهره می گیرد تا سیاره زمین را به روشهای متفاوتی به نمایش بگذارد، مانند حالت عکاسی یا هنری. گزینه های فراوانی که در برنامه وجود دارد به کاربر امکان دلخواه نمودن تمامی پارامترهای چشم اندازها را می دهد. این نرم افزار جوایز بسیاری رابرای تصاویر نفس گیری که به نمایش می گذارد تا بحال بخود اختصاص داده است. EarthView از ? نقشه متفاوت زیبا از زمین پشتیبانی می نماید که با وضوح ?? کیلومتری آغاز می شود که به این معنی است که این مرحله زوم %??? می باشد، بدین صورت که هر یک پیکسل از صفحه نمایش شما معادل ?? کیلومتر برروی زمیندانلود
lockرمز:فایل:
www.onlydownload.ir


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :71
بازدید دیروز :7
کل بازدید : 1130271
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ