سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروزه اکثر افراد با فلش مموری یا همان مموری کارت های در ارتباط هستند و ممکن است برای تمام افرادی که با این مموری ها در ارتباط هستند پاک شدن اطلاعات و یا سوختگی این مموری های پیش آمده باشد.در این پست قصد داریم نرم افزار فوق العاده قدرتمندی را برای بازیابی این اطلاعات به شما معرفی کنیم که قادر است اطلاعات شما را بازگردانی کند.

نرم افزار CardRecovery v5.30 Build 1206 یکی از قوی ترین نرم افزار بازیابی اطلاعات از مموری کارت ها و هر دستگاهی که با این مموری ها کار می کند می باشد.همانطور که از نام این نرم افزار بر می آید شما را قادر میسازد فایل های خود را از روی مموری ها بازیابی کنید و لازم به ذکر است که این نرم افزار از انواع مموری ها مانند SmartMedia, Compact Flash CF, Secure Digital Card SD, Memory Stick, MicroDrive, xD Picture Card, Multimedia Card MMC پشتیبانی می کند که از نقاط قوت آن محسوب می شود.این نرم افزار دارای بخشی به نام اسکن می باشد که قادر است فلش مموری شما را اسکن نموده و تمام فایل های پاک شده ، فرم شده و یا سوخته را پیدا و بازیابی کند.قابل ذکر است است که این نرم افزار تنها قادر است عکس ها ، ویدئوها و آهنگ ها را بازیابی کند ولی به گفته ی شرکت سازنده تمام فایل ها را بازیابی می نماید.این نرم افزار جالب و کاربردی در وب سایت تک تو نت.کام برای دانلود مهیا و منتشر گشته است.

بازیابی اطلاعات از روی مموری کارت ها با نرم افزار CardRecovery v5.30 Build 1206 - www.tak2net.com

قابلیت های کلیدی نرم افزار CardRecovery v5.30 Build 1206:
- بازگردانی فرمت های عکس مانند :JPG JPEG TIF GIF TIF PNG BMP
- بازگردانی فرمت های ویدیو مانند : AVI MPG MOV MPEG ASF MP4 3GP MTS
- بازگردانی فرمت های صوتی مانند : MP3 WAV
- بازیابی عکس ها از روی فلاپی ها
- قابلیت بازیابی عکس ها و فایل های Mp3 و ویدیویی از روی مموری کارت ها و تلفن های همراه
- پایین بودن حجم نرم افزار
- بازیابی عکس های پاک شده از روی مموری کارت ها
- بازگردانی عکس های گم شده از روی موری کارت ها
- سازگاری با ویندوزهای ??/NT/Me/2000/XP/2003/Vista/7
- پشتیبانی از برندهای مموری کارت های مختلف
- ساپورت کردن انواع دوربین های دیجیتال
- پشتیبانی از کارت های Memory Stick, Memory Stick Duo, Memory Stick Pro, Memory Stick Pro Duo recovery
- و…

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که اگر اطلاعات شما دچار اختلال یا حذف بدون آگاهی شما شود چگونه باید اطلاعات خود را بازگردانی کنید.در سال های اخیر سعی های فراوانی برای ایجاد نرم افزار هایی برای انجام این کار شده است و به جرات می توان گفت نرم افزار Recover My Files که ساخت شرکت GetData می باشد در بین سایر نرم افزار های بازگردانی به شهرت خاصی رسیده که حکایت از قدرت بررسی متد های لازم برای بازگردانی اطلاعات در این نرم افزار دارد.این نرم افزار که با بررسی فایل های حذفی و در دسترس ، قادر است نه تنها فایل های پاک شده بلکه تمامی فایل هایی که حتی چندین بار فرمت هم شده اند را برگرداند.ه طور کلی هر فایلی به هر دلیلی پاک شود می توان از این نرم افزار انتظار داشت تا آن را بازیابی کند ؛ گاهی هارد دیسک سیستم کرش می شود و یا ممکن است پارتیشن های به دلایل مختلف دچار مشکل شوند و گاهی هم فلش دیسک شخصی باعث خرابی اطلاعات خواهد شد ، این ها مواردی است که اگر از Recover My Files استفاده شود درصد بالایی از اطلاعات بازیابی خواهند شد.

این نرم افزار با تمام سیستم فایل های FAT12 , NTFS , NTFS5 هماهنگی دارد و قادر است فایل هایی که با این سیستم های ایجاد و حذف گردیده اند بازیابی نماید.نسخه ی جدید این ابزار با تغییرات زیادی مواجه شده است ، محیط کاربری کاملا دگرگون شده و البته این دگرگونی باعث بهبود کار خواهد شد . سرعت در جست وجو و همچنین بازگردانی با افزایش چشمگیری در نسخه ? ارائه می شود ، نوع جست و جو و مدل های مختلفی از بازیابی هم در این نسخه تعبیه شده که کمک خواهد کرد تا کاربران بهتر فایل های پاک شده را بازیابی کنند.این نسخه از این نرم افزار به همراه کرک به صورت کاملا رایگان در وب سایت تک تو نت.کام برای دانلود مهیا و منتشر گشته است.

بازیابی سریع و کامل اطلاعات با نرم افزار GetData Recover My Files Pro v4.4.8.575 - www.tak2net.com

قابلیت های و امکانات نرم افزار GetData Recover My Files Professional v4.4.8.575 :
- پیش نمایش از تصاویر جست و جو شده برای بازیابی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان بازیابی درایو های فرمت شده
- بازیابی اطلاعات به طور کامل
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های موجود جهان
- پشتیبانی کامل از تمامی سیستم فایل ها
- امکان بازیابی ایمیل ها ، آرشیو ها ، اسناد متنی و …
- سرعت بالا در جست و جو و همچنین بازیابی
- بازیابی اطلاعاتی که به هر نحوی پاک شده اند
- واسط کاربری فوق العاده جذاب و بهینه شده در نسخه ?
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ?
- قابلیت بازگردانی از انواع حافظه های نظیر فلش دیسک ها ، هارد دیسک های سیستم
- و …

طریقه فعالسازی : فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمائید.

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

شما در جاهای مختلف دو کلمه ی Username و Password نام کاربری و رمز عبور را دیده اید و همانطور که می دانید در قسمت Password تعدادی کاراکتر که معمولآ در قالب عدد هستند قرار می گیرند و تشکیل یک رمز عبور را می دهند. در اکثر جاهایی که شما کاراکترها را در قسمت Password وارد می کنید رمز عبور به شکل تعدادی ستاره (****) در می آید که البته هدف از اینکار آشکار نشدن پسورد شما برای افرادی است که در کنارتان هستند. اما گاهی اوقات نیاز است به دلایل مختلف این پسوردهای ستاره دار قابل رویت شوند.امروز نرم افزار جالبی را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تا پسوردهای ستاره دار را به شما نشان دهد.
شما با کمک نرم افزار Spotauditor به راحتی و تنها با یک کلیک می توانید پسوردهایی را که به شکل ستاره * هستند را ببینید. این نرم افزار قادر است تا پسورد ستاره دار *** ذخیره شده در ?? برنامه مختلف را به شما نشان دهد. طریقه ی کار با نرم افزار بسیار ساده بوده فقط کافیست بر روی آیکون آن کلیک کنید تا اجرا شود و پس از آن با انتخاب گزینه ی Start Audit، نرم افزار تمامی پسوردهای ستاره دار ذخیره شده در برنامه ها مختلف کامپیوتر را به شما نشان می دهد که این برنامه ها شامل ?? نرم افزار:
Internet Explorer, Firefox, Opera, MSN Messenger, Windows Live Messenger 8, Windows Messenger, ICQ, Google Talk, Google Desktop, Trillian, Miranda IM, Camfrog Video Chat, Easy Web Cam, Remote Desktop Protocol (RDP), R&Q, Total Commander ( Windows Commander ), IpSwitch IM server, IMail server, WS_FTP, FileZilla, SmartFTP, Far ftp client, CuteFTP, FlashFXP ftp, SecureFX ftp client, WebDrive, FTP Voyager, AutoFTP, 32bit FTP, FTP Now, FTP Navigator, CoreFTP, CoffeeCup Direct FTP, FFFtp, FTP Control, DeluxeFtp and Internet Download Manager Passwords, VNC, WinProxy, Dial up, RAS, VPN, Outlook passwords and reveals passwords saved in Internet Explorer Auto Complete Fields.
می باشد. البته این نرم افزار را می توان به نوعی نرم افزار هک هم دانست زیرا شما با استفاده از آن به راحتی می توانید در کامپیوتر های اشخاص مختلف پسوردهایی را که آنان در نرم افزارهای نصب شده بر روی کامپیوتر خود وارد کرده اند و به شکل ستاره* ذخیره شده است را مشاهده کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار برای تبدیل پسوردهای ستاره دار هم استفاده کنید به طور مثال نرم افزار Yahoo! Messenger ! را در نظر بگیرید این نرم افزار جز ?? نرم افزار موجود در لیست نمی باشد ولی می توان پسورد ستاره دار ذخیره شده در آن را نیز مشاهده نمود در واقع وقتی شما پسوردی در این نرم افزار وارد می کنید تا قبل خاموش شدن و یا ریست کامپیوتر فرصت دارید تا نرم افزار Spotauditor را اجرا کرده و پسورد ستاره دار ذخیره شده در یاهو مسنجر را ببینید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی پسوردهای بدست آمده در ? فایل متنی شامل: txt, csv, xls, mdb, html or xml اشاره نمود. نسخه ای را که در اختیارتان قرار دادیم پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و تنها با کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود که شما می توانید با کپی کردن فایل های نرم افزار در فلش مموری خود در صورت نیاز از آن در محل های مختلفی همانند کافی نت ها و سایر مکان ها که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنید.
در وب سایت تک تو نت.کام برای دانلود مهیا می باشد.

مشاهده پسوردهای ستاره دار ذخیره شده با نرم افزار Spotauditor 3.9.2 - www.tak2net.com

امکانات و قابلیت های فوق العاده ی این نرم افزار:
- امکان تبدیل پسورد های ستاره دار *** در برخی از برنامه ها قبل از ریست و خاموش شدن کامپیوتر
- امکان حمل با فلش مموری به دلیل Portable بودن و استفاده در مکانهای مختلف
- امکان مشاهده پسوردهای ستاره دار *** ذخیره شده در ?? برنامه مختلف
- امکان حذف کوکی های موجود در مروگرهای نصب شده بر روی سیستم
- امکان حذف فایل های موجود در History و Temporary اینترنت اکسپلور
- امکان ذخیره سازی پسوردهای بدست آمده در ? فایل مختلف متنی
- هک و مشاهده پسوردهای ستاره دار *** تنها با یک کلیک
- امکان چاپ پسوردهای بدست آمده توسط پرینتر
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- امکان استفاده کاملآ رایگان از نرم افزار
- اجرا با یک کلیک و بدون نیاز به نصب
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم مناسب
- کاربرد آسان
- و …

فرمت : اجرایی(EXE)

دانلود ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات نرم افزار UndeleteMyFiles Pro می باشد.این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین و پیشرفته ترین نرم افزار ها برای بازیابی فایل های پاک شده به شمار می رود. نرم افزاری قدرتمند که قادر است با سرعت بالا در اسکن انواع حافظه ها فایل های پاک شده را یافته و برای بازگردانی آن ها اقدام نماید. پشتیبانی از اتواع مختلف هارد دیسک ها ، حافظه هاش فلش (و مموری کارت ها ) و دیگر انواع حافظه ها یکی از محسنات مهم این نرم افزار به شمار می آید. این نرم افزار کم حجم تنها با انجام دو مرحله کلی و ساده برای عمل اسکن و بازیابی بهره می برد و به همین دلیل است که استفاده از UndeleteMyFiles Pro فوق العاده آسان گردیده و در اسرع وقت بهترین نتیجه را می دهد.این نرم افزار دارای واسط کاربری ساده اما جذاب بوده و وجود Option های مختلف برای انتخاب نوع اسکن حافظه و همچنین یافتن فایل ها با پسوند های مختلف از قابلیت هایی است که در این نرم افزار به وضوح به چشم می خورد.
از دیگر محسنات این نرم افزار می توان به این نکته اشاره کرد که در این نرم افزار بازیابی فایل ها به هیچ وجه به تاریخ خاصی مختص نمی شود بلکه ممکن است فایلی باشد که چند سال هم باشد که پاک شده اند اما در این نرم افزار امکان بازیابی این فایل ها گنجانده شده است. بازیابی ایمیج هایی که به صورت نسخه پشتیبان از فایل ها گرفته شده اند ، ایمیل هایی که پاک شده اند و در کمتر نرم افزاری امکان بازیابی آن ها وجود دارد و چندین و چند امکان مهم دیگر که در آخرین نسخه از نرم افزار UndeleteMyFiles Pro قابل بهره گیری است.این نرم افزار جالب و کاربردی در وب سایت تک تو نت.کام مهیای دانلود شده است.

بازیابی اطلاعات با نرم افزار ساده اما قدرتمند UndeleteMyFiles Pro v2.10 - www.tak2net.com

امکانات اصلی و کلیدی نرم افزار UndeleteMyFiles Pro v2.10 :
- واسط کاربری جذاب اما ساده نرم افزار
- امکان بازیابی فایل هایی که چند سال قبل پاک شده اند
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- بازیابی ایمیل های پاک شده
- سرعت بالا در اسکن و بازیابی
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- وجود Option های مختلف در بازیابی
- حجم پائین نرم افزار نسبت به قابلیت های مهم
- سازگاری با انواع حافظه ها
- سازگاری با انواع سیستم فایل ها
- سازگار با تمام نسخه های متفاوت ویندوز از جمله ویندوز محبوب ?
- و …

روش فعالسازی نرم افزار : پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمائید.

فرمت : نصبی(EXE)

دانلود ? با حجم ???? مگا بایت

پسورد فایل : www.tak2net.com

منبع


  

بازیابی کامل اطلاعات از دست رفته با iCare Data Recovery 3.6.2

 

دیگر نگران اطلاعات از دست رفته خود نباشید چرا که با وجود نرم افزار iCare Data Recovery امکان بازیابی آنها وجود دارد . این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا به سادگی و تنها با چند کلیک فایلهایی را که بنا به دلایل مختلفی نظیر فرمت کردن درایو ها ، اشتباه در حذف کردن فایلها ، حمله ی ویروس ها ، حذف پارتیشن ، خطاهای نرم افزاری و … از دست داده ، دوباره به حافظه کامپیوتر خود برگردانید . نرم افزار iCare Data Recovery با قابلیت بازیابی هر نوع فایلی نظیر تصاویر ، اسناد ، موسیقی ، ایمیل از روی حافظه های گوناگونی مانند هارد درایو ، حافظه های قابل حمل ، مموری دوربین های دیجیتال ، فلش مموری ، آی پاد ، مموری کارت و … می تواند تمامی نیازهای موجود در این زمینه را برطرف سازد . این نرم افزار که ترکیبی از طراحی ساده و موتور قدرتمند ریکاوری می باشد به شما کمک می کند تا در هنگام جست و جو برای شناسایی فایلهای از دست رفته ، آنها را به طور لحظه ای و با استفاده از قابلیت " on-the-fly " مشاهده کنید .

icon حجم:  2.7 MB

icon دانلود

icon منبع:WWW.TAK2NET.COM


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :56
کل بازدید : 1131278
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ