سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

HiDownload یک نرم افزار دانلود چند قسمته برای دانلود از اینترنت و ftp می باشد که به کاربر اجازه می دهد با بالاترین سرعت ممکن اینترنت کانکشن خود عمل دانلود را انجام دهد . این نرم افزار قابلیت دانلود چند فایل همزمان را نیز در خود جای داده است . همچنین یکی دیگر از قابلیت [...]
  

game

بازی زیبای Art of War 2 از دسته بازی های استراتژیکی است که دارای گرافیک فوق العاده ای می باشد که با فرمت جاوا در اندازه تصویر  ???×???, ???×??? برای شما قرار گرفته است .

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

screen01

بازی جدید  Tankzors v4.2.42 از سری بازی های جنگی که به صورت جاوا عرضه شده است.که قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.


  

بازی جدید Mission_Impossible_III از سری بازی های اکشن که با فرمت جاوا وبا اندازه تصویر ???*??? و ???*??? قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

1

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازی Gothic 3 – The Beginning این بازی از سری بازی های داستانی و مبارزه ای می باشد که با فرمت جاوا ودر تمام سایز های تصویرقرار گرفته است که قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

untitled-21

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازیKane & Lynch : Dead Men از سری بازی های جنگی می باشد که در تمام سایز های تصویر و با فرمت جاوا که قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

114

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازی AnyPlays Water Game از سری بازی های پازلی و زیبا می باشد که بافرمت جاوا در سایز های ???*??? و ???*??? برای گوشی های نوکیا سری ?? ورژن ? و قابل نصب بر روی نوکیا  N95 و N80  می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

cpl-133

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازی Townsmen 5 این بازی از سری بازی های استراتژیکی می باشد که به صورت Multiscreen و با فرمت جاوا ساخته شده که قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که فرمت جاوا را پشتیبانی میکنند می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

t51

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازی HipHop Hero V1.00 این بازی محصول سال ???? شرکت funmobile می باشد که در اندازه تصویر???*??? قابل نصب بر روی گوشی هایی که فرمت جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

heroo

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  

بازی جدید Legions of Rome این بازی از سری بازی های استراتژیکی می باشد که با فرمت جاوا در اندازه تصویر ???*???, ???*??? و???*??? که قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل که فرمت جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که توسط سایت فقط دانلود در اختیار شما قرار گرفته است.

fun

دانلود

lockرمز فایل:www.onlydownload.ir


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :116
کل بازدید : 1133839
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ