سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر با آمار و اطلاعات و لیست کردن آنها در رایانه درگیر باشید ممکن است اسم نرم افزار قدرتمند اکسل ( Excel ) را شنیده باشید.این نرم افزار فوق العاده با آرایه ی یک صفحه ی به اصطلاح صفحه گسترده قادر است اطلاعات و داده های شما را اعم از آماری و لیستی در خود جای دهد که از طرف شرکت بزرگ مایکروسافت ارایه شده است. همانطور که می دانید برای استفاده بهتر از هر نرم افزاری باید اطلاعات دقیقی از آن نرم افزار در دسترس باشد ، ولی بسیاری از کاربران اطلاعات عمومی در مورد این نرم افزار دارند و از سایر امکانات به اصطلاح مخفی آن اطلاعی ندارند که دلیل آن می تواند وجود برخی از کلید های ترکیبی و یا قواعد جداگانه باشد که در خود نرم افزار به آن اشاره نشده است. راه چاره این است که به مطالعه و کسب اطلاعات از افراد ماهر در این کار بپردازیم. قصد داریم کتاب " Head First Excel " نوشته ی مایکل میلتون را به شما معرفی کنیم که مهارت های لازم در برنامه ی اکسل و نکات ضروری را به شما گوش زد خواهد کرد.

بهتر است کمی بیشتر با این کتاب فوق العاده کامل آشنا شویم. در این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چطور نتایج و کارهای خود را بهینه سازی کنید و بهترین نتیجه را در کمترین زمان از برنامه ی اکسل بگیرید. برای مثال می توان آموزش سازماندهی و وضوح ارائه اطلاعات در صفحه گسترده ، آموزش اعمال محاسبات در سراسر تعداد برگه ، آموزش نحوه ی تغییر نقطه دید خود ، زوم کردن و فیلتر کردن ، آموزش استفاده از اهرم اکسل به عنوان یک برنامه مبتنی بر طرح شبکه ، آموزش نوشتن فرمول برای عملکرد بهینه تر و ... اشاره کرد. این کتاب در کل بسیار غنی طراحی و نگاشته شده است و می توان گفت اکثر نیاز ها و سوالات شما را پاسخ گو خواهد بود.

Head First Excel A learners guide to spreadsheet - کتاب راهنمای نرم افزار اکسل با نام رئیس اول اکسل

اطلاعات تکمیلی در مورد نویسنده : مایکل میلتون نویسنده کتاب رئیس اول اکسل می باشد که بیشتر اوقات خود را صرف کار و کمک به سازمان های غیر انتفاعی می کند. او مدرک دانشگاهی خود را در رشته فلسفه از دانشکده جدید در فلوریدا و اخلاق مذهبی را از دانشگاه ییل کسب کرده است. او به گفته ی خود با مطالعه ی کتاب های سخت و طاقت فرسای مختلف در مورد برنامه ی اکسل به نگاشتن کتاب رئیس اول اکسل دست زده و بهترین نوع نگارش را به کار برده و ضروری ترین نکات را در کتاب خود ذکر کرده است. امیدواریم از دانلود رایگان این کتاب لذت ببرید.

دانلوددانلود رایگان کتاب راهنمای نرم افزار اکسل (حجم : 14.1 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع : دانلود رایگان


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :56
کل بازدید : 1131292
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ