سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در اقدامی غیر منتظره، بیل گیتس تعدادی پشه مالاریا در سالن کنفرانس رها کرد



البته میدونم قدیمی هست و برا قبل عید هست اما چون خوشم آمده گذاشتم اونجا


همایش TED هر ساله به بررسی موضوعاتی پیرامون تکنولوژی، سرگرمی و طراحی می پردازد و به همین دلیل پذیرای مدیران بلند پایه شرکت ها و افراد خلاق در این زمینه است تا فرصتی بدست آورده در کنار یکدیگر نظرات و دیدگاههای خود را بیان نمایند.


امسال بیل گیتس نیز به عنوان یکی از مدیران ارشد کمپانی مایکروسافت از جمله دعوت شدگان به همایش TED بود تا سخنرانی خود را با موضوع “از خودگذشتگی بزرگ” بیان نماید. لازم به یادآوری است که بیل گیتس سال گذشته پس از بازنشست شدن بیشتر فعالیت های خود را در مرکز خصوصی که با همکاری همسرش (Melinda) ایجاد کرده است ادامه می دهد. هدف آنها کمک به از بین بردن بیماری مالاریا بخصوص در آفریقا است.


مرکز آنها تاکنون تلاش های بسیاری را برای ریشه کن سازی بیماری مالاریا انجام داده است و آنها میلیون ها دلار در این زمینه هزینه کرده اند. مالاریا بیماری کشنده است که بیشتر در کشورهای فقیر فاقد بهداشت شیوع دارد.


اما انگار بیل گیتس می خواهد در همایش TED در حالیکه بزرگترین مدیران شرکت های کامپیوتری جهان حضور دارند به روش خود همه را متوجه خطرات این بیماری نماید!


بیل گیتس در اقدامی غیر منتظره درب یک جعبه که حاوی پشه های مالاریا بود را هنگام سخنرانی خود باز می کند و پشه ها در سالن پخش می شوند، در این هنگام او می گوید: “این تنها مردم فقیر دنیا نیستند که باید ترس از مالاریا را تجربه کنند…”


هرچند که تمامی این پشه های مالاریا فاقد آلودگی بوده اند اما بیل گیتس روش خوبی را انتخاب کرده است که به دیگران خطرات این بیماری را گوش زد نماید.


برا دیدن فیلم از یو توب اینجا کلیک کنید.                      برای دانلود اینجا کلیک کنید.
منبع:/porsohbat.parsiblog.com


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :108
کل بازدید : 1131404
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ