سفارش تبلیغ
صبا ویژن





در ادامه ی مطلب به پیغام ها و تصاویری که موجودات فضایی برای انسانها فرستاده اند توجه فرمایید ، طبق این پیغام ها در آنان گرایشات دینی و مذهبی به طور وسیع دیده میشود و آنان به زبان  رایانه و دیجیتال که در کامپیوتر ها از آن استفاده می شود کاملا مسلط هستند ......








یکی از شگفتی‌های اعداد مرموز این است که اگر عملیات هندسی را برای یک دایره با تقسیمات 10 انجام دهیم به دو پنج ضلعی منتظم و یک ستاره پنج پر می‌رسیم که در آن ترکیب تناسبت طلایی یا فیبوناچی آشکار میشود .






در رسم فوق یک دایره را به پنج قسمت مساوی تقسیم می‌کنیم . اگر این نقاط را به نقاط مجاور خود وصل کنیم ، مسلما یک پنج ضلعی منتظم خواهیم داشت . اینک اگر نقاط را دو به دو به هم متصل کنیم یک ستاره پنج پر که در داخل آن یک پنج ضلعی منتظم دیگر قرار دارد ، حاصل میشود . در این وضعیت پاره خط قرمز به همراه پاره خط بنفش یک تناسب طلایی را نشان می‌دهند و به این دلیل مهم ستاره پنج پر برای چشم بیننده ، شکل هندسی خوش‌آیند و جذابی است که بیانگر این موضوع میباشد که نسبت طلایی در سایر سیستم‌های شمارش اعداد نیز آشکار میشود و این ساختار مربوط به اعداد مرموز ( 2 ، 4 ، 6 ) میشود .












آلبوم تصاویر



در میان سرنشینان بشقاب پرنده‌های سقوط کرده موجودات ده انگشتی نیز شناسایی شده است ولی این اشکال بیشتر از اینکه به سیستم شمارش ده دهی مربوط شوند با اعداد مرموز در ارتباط هستند ، یعنی همان 2 و 4 و 6 که مربوط به مراحل زمانی خلقت سیاره زمین ، روزی آن و هفت آسمانها میشود .

این رسم میتواند مربوط به موجودات 10 انگشتی غیر انسانی شود ولی به احتمال خیلی زیاد آنها نیز با سیستم شمارش دوجینی آشنایی کامل داشته و از آن استفاده می‌کنند .











عکس فوق نمونه یک رسم ناقص و یا تقلبی ایجاد شده توسط انسانهاست .









اشکال فوق عدد هفت را به نمایش می‌گذارند و کاملا مشخص است که دین و مذهب موضوع مهمی برای سرنشینان یوفو میباشد . در واقع آنها به مسئله دین و مذهب گرایش دارند ، برای اینکه عدد هفت یک عدد دینی و اشاره به آسمان هفتم یعنی جایگاه خداوند بالای عرش دارد .


پیام دیجیتالی موجودات هوشمند برای بشریت :





این موجود هوشمند عکس خود را با استفاده از دو نقطه سایه و روش بر روی مزرعه تصویر نموده و پیام خود را نیز مکتوب کرده است . این موجود هوشمند از تکنولوژی دیجیتال انسانها کاملا آگاه و با خبر است . در رایانه‌های دسک تاپ از هارد دیسک استفاده میشود و اطلاعات به صورت صفر و یک در مبنای دودویی رمز و بر روی هارد دیسک ذخیره میشوند . این موجود هوشمند از بوته ایستاده به عنوان یک و از بوته خوابیده به عنوان صفر استفاده نموده است . سی دی و دی وی دی‌ها نیز از روش مشابهی برخوردارند و این موجود هوشمند از همین تکنیک که به زبان بشر امروزی است پیام خود را فرستاده است .

تاریخ نگارش تصویر گندم‌زار 2002-08-15 ، کشور United Kingdom ، منطقه Hampshire ، مکان Sparsholt

http://www.temporarytemples.co.uk










شگفتی این دیسک در این است که در کنار یک دکل مخابراتی تصویر شده و کاملا مشخص است که میبایست حاوی یک پیام مهم باشد .








متن پیام به زبان انگلیسی چنین است :

BEWARE THE BEARERS OF FALSE GIFTS AND THEIR BROKEN PROMISES . MUCH PAIN , BUT STILL TIME . BELIEVE THERE IS GOOD OUT THERE WE OPPOSE DECEPTION .

ترجمه :

اخطار به حمالان ( بردگان یا بندگان ) هدایای غلط ( کارهای بیهوده - گمراهان ) و پیمان شکنان . درد فراوانیست ، اما هنوز وقت هست . اعتقاد بر این است که خوبی خارج از اینجاست . ما با فریب مقابله میکنیم .

پیام فوق ثابت و مشخص می‌کند که سرنشینان یوفو ( طایفه جنیان ) در نهایت به دین و ایمان درست روی آورده‌اند و با مسلمانان واقعی یعنی موحدین بیشتر تفاهم و همزیستی خواهند داشت تا کسانی که به خدا و دین اعتقاد و باوری ندارند و یا حتی با مشرکین و منافقین .





شکل فوق میتواند بیانگر الگوی پراش الکترون یا اشعه ایکس مربوط به کریستال خاصی باشد .




منبع:محمدرضا طباطبایی 25/4/87


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :77
کل بازدید : 1131117
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ