سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

Clickkon.Com

معرفی و بررسی گوشی جدید و زیبای iPhone 3G S از شرکت Apple



- صفحه نمایش 3.5 اینچی

- 256 مگ رم

- در مدل 16 و 32 گیگ

- دوربین 3.2 مگاپیکسل با اتوفوکس

- فیلمبرداری با کیفیت وی جی ای 30 فریم در ثانیه

- Wi-Fi 802.11b/g

- Wi-Fi 802.11b/g

- A-GPS

- تی وی اوت

سایر اطلاعات به زبان انگلیسی در این صفحه : http://www.gsmarena.com/apple_iphone_3gs-2826.php


شرکت اپل در "کنفرانس سالانه جهانی توسعه‌دهندگان"(WWDC) مهم‌ترین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای خود را به‌روز کرد. این شرکت طی کنفرانس یاد شده مدل جدید گوشی آیفون را با نام iPhone 3G S عرضه کرد و اظهار داشت که این محصول از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

این گوشی نسبت به مدل قبلی به پردازنده سریع‌تر، طول عمر بیشتر باتری، قابلیت ذخیره‌سازی تصاویر ویدیویی و سیستم نقشه‌یاب دیجیتالی مجهز شده و حافظه داخلی آن نیز ارتقا یافته است.

علاوه بر این، شرکت اپل مدل‌های جدید رایانه‌های قابل‌حمل خود را نیز معرفی و اعلام کرد که این محصولات از هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپل عرضه شده‌اند. ضمن افزایش سرعت در نوت‌بوک‌های جدید اپل، این شرکت دو رایانه قابل‌حمل 13 و 15 اینچی معرفی کرد که قیمت ارزانی دارند و برای آن‌ها قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه SD نیز درنظر گرفته شده است. در این کنفرانس یک لپ‌تاپ از مدل MacBook AIR با باتری جدانشدنی و یک لپ‌تاپ 17 اینچی MacBook Pro نیز معرفی شد.

علاوه بر به‌روزرسانی سخت‌افزاری، اپل نسخه جدید سیستم‌عامل Mac OS X را با نام Snow Leopard معرفی کرد و خاطرنشان ساخت که این سیستم‌عامل از اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و افرادی که هم‌اکنون از Mac استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرداخت 29 دلار آن را به Snow Leopard ارتقا دهند.

اپل همچنین اظهار داشت که نسخه آتی نرم‌افزار iPhone OS که سومین نسخه از این سیستم‌عامل خواهد بود، طی دو هفته آتی عرضه خواهد شد.

به گفته اپل، پردازنده جدید گوشی iPhone 3G S قادر است برنامه‌های مختلف را بین 3 تا 5 بار نسبت به نسخه قبلی این گوشی سریع‌تر باز کند. در حالیiPhone 3G شانزده گیگابایت حافظه داخلی داشت، iPhone 3G S به حافظه داخلی 32 گیگابایتی مجهز شده است.
www.clickkon.com


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :51
بازدید دیروز :81
کل بازدید : 1130332
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ