سفارش تبلیغ
صبا ویژن

stock vector : Laughter

ایران در گروه آخر جام جهانی ???? قرار گرفت

ایران – ونزوئلا – اریتره – بورکینافاسو

( این گروه به گروه نخودی هم معروفه ! )

.

.

.

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر ! من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر ! من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر ! یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر  ! من گرفتم تو نگیر !

.

.

.

غضنفر میگه :

خدایا حالا که ابر میفرستی بارون نمیاری !

منم وضو میگیرم نماز نمیخونم !

.

..

یه خره عکس خودشو تو اب میبینه .میگه چقدر شبیه اونی ام که داره این اس ام اس رومی خونه

.

.

.

سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون

(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)

 

.

..

به غضنفر می گن به زنبورهایی که از کندو محافظت می کنن چی می گن؟

غضنفر می گه: خسته نباشید !

.

.

.

ای که چرخ فلک کرده مرا از تو جدا / من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تو را !

.

..

شعار کنترل جمعیت جدید

فرزند کمتر ، همسر بیشتر!

.

..

بیست سوالی غضنفر:

- جانداره؟

+ نه!

الهی چرا مُرده؟

.

.

.

قاضی به متهم : خانوم شما چند سالتونه ؟

خانوم میگه : ?? سال

قاضی: خوب بفرمائید که چند ساله که ?? سالتونه !!!

.

..

هرگز به جزیره آدم خوار ها نزدیک نشو !

آخه تا بیای ثابت کنی ادم نیستی خوردنت !!!

.

..

 

یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن

منم تو رو خواستم

گفت نمیشه

گفتم چرا ؟

گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم !

.

..

 

اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت ، حتما بکشش !

اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره !!!

.

..

 

ببخشید میشه یه بوس برام بفرستید !؟؟

کانون بوس ندیده ها !!!

.

..

اگر کردی مرا روزی فراموش

در آید در دماغت ??? عدد جوش !!!


   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :51
کل بازدید : 1131008
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ