سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

داستان کوتاه عاشقانه و غمگین و پند اموز جدید

 

پس از کلی دردسر با پسر مورد علاقه ام ازدواج کردم…ما همدیگرو به حد مرگ دوست داشتیم

سالای اول زندگیمون خیلی خوب بود…اما چند سال که گذشت کمبود بچه رو به

وضوح حس می کردیم…

می دونستیم بچه دار نمی شیم…ولی نمی دونستیم که مشکل از کدوم یکی از

ماست…اولاش نمی خواستیم بدونیم…با خودمون می گفتیم…عشقمون واسه یه

زندگی رویایی کافیه…بچه می خوایم چی کار؟…در واقع خودمونو گول می زدیم…

هم من هم اون…هر دومون عاشق بچه بودیم…

تا اینکه یه روز

علی نشست رو به رومو

گفت…اگه مشکل از من باشه …تو چی کار می کنی؟…فکر نکردم تا شک کنه که

دوسش ندارم…خیلی سریع بهش گفتم…من حاضرم به خاطر

تو رو همه چی خط سیاه بکشم…علی که انگار خیالش راحت شده بود یه نفس

راحت کشید و از سر میز بلند شد و راه افتاد…

گفتم:تو چی؟گفت:من؟

گفتم:آره…اگه مشکل از من باشه…تو چی کار می کنی؟

برگشت…زل زد به چشام…گفت:تو به عشق من شک داری؟…فرصت جواب ندادو

گفت:من وجود تو رو با هیچی عوض نمی کنم…

با لبخندی که رو صورتم نمایان شد خیالش راحت شد که من مطمئن شدم اون

هنوزم منو دوس داره…

گفتم:پس فردا می ریم آزمایشگاه…

گفت:موافقم…فردا می ریم…

و رفتیم…نمی دونم چرا اما دلم مث سیر و سرکه می جوشید…اگه واقعا عیب از من

بود چی؟…سر

خودمو با کار گرم کردم تا دیگه فرصت

فکر کردن به این حرفارو به خودم ندم…

طبق قرارمون صبح رفتیم آزمایشگاه…هم من هم اون…هر دو آزمایش دادیم…بهمون

گفتن جواب تا یک هفته دیگه حاضره…

یه هفته واسمون قد صد سال طول کشید…اضطرابو می شد خیلی اسون تو چهره

هردومون دید…با

این حال به همدیگه اطمینان می دادیم

که جواب ازمایش واسه هیچ کدوممون مهم نیس…

بالاخره اون روز رسید…علی مث همیشه رفت سر کار و من خودم باید جواب ازمایشو

می گرفتم…دستام مث بید می لرزید…داخل ازمایشگاه شدم…

علی که اومد خسته بود…اما کنجکاو…ازم پرسید جوابو گرفتی؟

که منم زدم زیر گریه…فهمید که مشکل از منه…اما نمی دونم که تغییر چهره اش از

ناراحتی بود…یا از

خوشحالی…روزا می گذشتن و علی روز به روز نسبت به من سردتر و سردتر می

شد…تا اینکه یه روز که دیگه صبرم از این رفتاراش طاق شده بود…بهش

گفتم:علی…تو

چته؟چرا این جوری می کنی…؟

اونم عقده شو خالی کرد گفت:من بچه دوس دارم مهناز…مگه گناهم چیه؟…من

نمی تونم یه عمر بی بچه تو یه خونه سر کنم…

دهنم خشک شده بود…چشام پراشک…گفتم اما تو خودت گفتی همه جوره منو

دوس داری…گفتی حاضری بخاطرم قید بچه رو بزنی…پس چی شد؟

گفت:آره گفتم…اما اشتباه کردم…الان می بینم نمی تونم…نمی کشم…

نخواستم بحثو ادامه بدم…پی یه جای خلوت می گشتم تا یه دل سیر گریه کنم…و

اتاقو انتخاب کردم…

من و علی دیگه با هم حرفی نزدیم…تا اینکه علی احضاریه اورد برام و گفت می خوام

طلاقت بدم…یا زن بگیرم…نمی تونم خرج دو نفرو با هم بدم…بنابراین از فردا تو واسه

خودت…منم واسه خودم…

دلم شکست…نمی تونستم باور کنم کسی که یه عمر به حرفای قشنگش دل خوش

کرده بودم…حالا به همه چی پا زده…

دیگه طاقت نیاوردم لباسامو پوشیدمو ساکمم بستم…برگه جواب ازمایش هنوز توی

جیب مانتوام بود…

درش اوردم یه نامه نوشتم و گذاشتم روش و هر دو رو کنار گلدون گذاشتم…احضاریه

رو برداشتم و از خونه زدم بیرون…

توی نامه نوشت بودم:

علی جان…سلام…

امیدوارم پای حرفت واساده باشی و منو طلاق بدی…چون اگه این کارو نکنی خودم

ازت جدا می شم…

می دونی که می تونم…دادگاه این حقو به من می ده که از مردی که بچه دار نمی

شه جدا شم…وقتی جواب ازمایشارو گرفتم و دیدم که عیب از توئه…باور کن اون قدر

برام بی اهمیت بود که حاضر

بودم برگه رو همون جاپاره کنم…

اما نمی دونم چرا خواستم یه بار دیگه عشقت به من ثابت شه…

توی دادگاه منتظرتم…امضا…مهناز

منبع:www.downloadaneh.com


  

یک روزنامه انگلسی در گزارشی با اشاره به رونمایی از جت بمب‌افکن بدون سرنشین "کرار" ایران در روز صنعت دفاعی تأکید کرد که رونمایی از این هواپیمای بدون سرنشین درست در زمانی صورت گرفت که سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر انجام شد.

خبرگزاری فارس: گاردین: جدیدترین دستاورد نظامی ایران همزمان با سوخت‌گذاری بوشهر رونمایی شد

به گزارش فارس، روزنامه انگلیسی "گاردین" با انعکاس خبر رونمایی از جت بمب‌افکن بدون سرنشین "کرار" در روز صنعت دفاعی تأکید کرد: رونمایی از این بمب‌افکن درست در زمانی صورت گرفت که سوخت‌گذاری نیروگاه هسته‌ای بوشهر توسط روسیه در میان افزایش حرف و حدیث‌ها درباره احتمال حمله اسرائیل به ایران انجام شد و این نیز درست در شرایطی بود که ایران تحت تحریم‌های شدید شورای امنیت قرار داشت. این نشریه انگلیسی در ادامه به سخنرانی "محمود احمدی‌نژاد" رئیس‌جمهور ایران در مراسم بزرگداشت روز صنعت دفاعی اشاره کرد و نوشت: رئیس‌جمهوری ایران از این بمب‌افکن با عنوان "سفیر مرگ" برای دشمنان تهران یاد کرده است. بنا بر این گزارش، هواپیمای بدون سرنشین 4 متری "کرار" قابلیت حمل 4 موشک کروز را دارا است و از بردی معادل 620 مایل (یکهزار کیلومتر) برخوردار است. در مراسمی که صبح روز گذشته (یکشنبه) به مناسبت سی و یک مرداد ماه روز صنعت دفاعی با حضور رئیس‌جمهور ایران، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح برگزار شد، از پهپاد "کرار " به عنوان اولین هواپیمای بدون سرنشین جت ایرانی رونمایی شد. این پهپاد قادر است ضمن پرواز به اهداف دوردست مقادیر قابل توجهی مواد منفجره را با خود حمل کرده و به سمت هدف مورد نظر پرتاب کند.
به نقل از خبرگزاری فارس


  

آخرین اظهارات ضد ایرانی وزیراسرائیل
وزیر خارجه رژیم اسرائیل در گفتگویی با رد دخالت موساد در انفجار انبار مهمات سپاه، به گزارش اخیر آژانس درباره برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و به زعم خود خواستار خفه کردن برنامه هسته ای ایران شد.

به گزارش مهر، "آویگدور لیبرمن" در گفتگو با هفته نامه آلمانی زبان "Welt Woche" گفت: من گزارش جدید آژانس را قابل اعتماد می دانم. امروز هرکسی می داند که ایرانی ها برنامه هسته ای نظامی خود را دنبال می کند. ما روی تصمیمات آمریکا و اتحادیه اروپا حساب می کنیم که تحریم هائی را خارج از شورای امنیت علیه ایران اعمال می کنند.

وی در ادامه ادعا کرد: امروز تحریم های درست و شدید ضروت دارند و تحریم ها بدون شرکت روسیه و چین در آنها نیز می توانند تاثیر گذار باشند.

وزیر خارجه رژیم اسرائیل همچنین با اشاره به احتمال دور زدن تحریمها در کشورهای عرب حاشیه خلیج [فارس] در سخنانی انحرافی گفت: سالهاست در این کشورها پولشوئی انجام می شود و ایرانی ها از این امر بعنوان مرکز مالی استفاده می کنند. ولی کشورهای عربی بخاطر حفظ منافع خود هم که شده باید در تحریم ها شرکت کنند زیرا که هدف ایران، اسرائیل نیست. تهران از ما بعنوان شعار استفاده می کند تا خود را نزد جهان اسلام محبوب سازد. ایرانی ها با این سلاح می خواهند بر کشورهای عرب  تسلط پیدا کرده و عراق و عربستان سعودی را کنترل کنند. آنها بطور سیستماتیک نفوذ خود را افزایش می‌دهند و می‌خواهند به قدرت برتر جهانی تبدیل شود.
 
وی ضمن رد شایعه دخالت موساد در انفجار یکی از پادگانهای سپاه پاسداران ایران گفت: هر حادثه ای در دنیا روی دهد خیلی سریع در آشپزخانه شایعات به موساد اسرائیل نسبت داده می شود. ما سالهاست که با این شایعات و اتهامات زندگی می کنیم.

لیبرمن در ادامه به نزاع اسرائیلی و فلسطینی و در عین حال روند صلح اشاره کرد و گفت: من آن را یک فرایند سیاسی می دانم و درباره واقعیت ها صحبت می کنم. این موضوع که شهرک ها مانع صلح نیستند را من می توانم از نظر تاریخی ثابت کنم.

ناوهای جنگی


  

 

به نام خدا

سلام


انگیزهی دوری از گناه

لو لم یتوعد الله علی معصیته لکان یجب ان لا یعصی شکرا لنعمه.

ح / 290

ترجمه: اگر حتی خداوند، بندگانش را، از نافرمانی کردن و گناه ورزیدن نترسانیده بود، باز هم واجب بود که انسان، مرتکب هیچ گناهی نشود، تا به این وسیله، در برابر نعمتهای او، سپاسگزاری کرده باشد.

شرح: کسیکه گناه میکند و فرمان خداوند را به جای نمیآورد، در حقیقت، نعمتهایی را که خداوند به او داده است، تباه میکند. زیرا چنین کسی، برای آن که بتواند گناهی را مرتکب شود، ناچار باید تمام نیروهائی را که در وجودش هست، به کار ببرد. در حالیکه خداوند، این نیروها را، برای گناه و نافرمانی کردن به او نداده است.
فرزند عزیز، کسی را در نظر بگیر، که میخواهد، بر خلاف فرمان خداوند، مرتکب گناه شود، و بطور مثال، دست به دزدی بزند:
تمام اعضاء بدن آن شخص، باید وظایف خود را، با تمام

نیرویی که دارند انجام دهند، تا او توانایی انجام چنین گناهی را داشته باشد.

ششهای او، باید بطور مرتب هوای تازه را به خود بگیرند، تا او نفس بکشد و زنده بماند، قلبش باید بطور منظم در حال تپیدن باشد، تا خون به تمام پیکرش برسد و او را زنده نگاه دارد، چشمهایش باید توانایی دیدن داشته باشند، تا او راه خود را ببیند، پاهایش باید قادر به حرکت و قدم برداشتن باشند، تا او در مسیری که با چشمش میبیند، پیش برود، گوشهایش باید توانایی شنیدن داشته باشند، تا او صدای نزدیک شدن مردم را تشخیص بدهد و از خطر فرار کند، دستهایش باید توانایی کار و حرکت داشته باشند، تا او درها را باز کند و اشیاء را بردارد، مغزش باید کار خود را انجام دهد، تا سایر اعضاء بدنش از آن فرمان بگیرند، و وظایف خود را اجرا کنند...

و اگر یکی از این اعضاء، یعنی یکی از این نعمتهایی که خداوند به انسان داده است، کار خود را به درستی انجام ندهد، شخص گناهکار، قادر به انجام گناه نخواهد بود.

پس میبینی که گناهکار، برای آنکه در برابر خداوند، مرتکب گناه و نافرمانی، شود، از همان امکانات و نیروهایی استفاده میکند، که خداوند، آنها را، برای انجام کارهای درست و نیک به او داده است. به این ترتیب، آیا شخص گناهکار، با انجام هر کدام از گناهان خود، و نعمتها و نیروهایی را که از خداوند دارد، تباه و حرام نمیکند؟ البته خداوند، به بندگان خود هشدار داده، و آنها را از گناه و نافرمانی، بیمناک کرده است. ولی اگر خداوند چنین بیم و هشداری

هم نداده بود، و اگر انسان آسوده خاطر بود که به خاطر گناهانش کیفر و مجازات نخواهد دید، باز هم حق نداشت نعمتهای خداوند را تباه کند. یعنی در برابر نعمتهای دیدن، شنیدن، بوئیدن، حرکت، تپیدن قلب، تنفس ششها، اندیشیدن، توانایی انجام کارهای گوناگون داشتن، و هزاران نعمت دیگر، انسان باید قدرشناس باشد، و به شکرانه این نعمتهای بزرگ و با ارزش، هرگز مرتکب گناه و نافرمانی خداوند نشود.

 


  

این ساختمان که بزرگی آن به چند ده برابر خانه ی کعبه میرسد توسط گروهی از مهندسان فراماسونر که در گروه  اسکال اند بونز فعالیت میکنند طراحی و عملیاتی شد و امروز شاهد آن هستیم که این خانه ی شرک و بت پرستی درست در جوار خانه ی خدا افتتاح میشود . در نمای ظاهر این خانه از کلمات الله و حلال ماه برای ظاهر سازی و عوام فریبی استفاده شده ولی با وجود برج های ششگانه و ده ها اشکال فراماسونری در درون و بیرون این ساختمان هیچ کس نمیتواند منکر آن شودکه سازندگانش فراماسونر نبوده اند . هدف از ساخت این بنای عظیم جلوگیری از تابش نور خورشید به خانه ی کعبه است تا با این کار از ورود روشنایی که حامل انرژی پاک و زندگی بخش است جلوگیری شود . بنا به علوم ماوراء طبیعی خانه ی کعبه از خود انرژی نابی ساطع میکند . شاید شما هم از حاجی هایی که از مکه بر میگردند شنیده اید که هنگام حج حالت روحانی عجیبی به آنها دست داده است . این حالت به علت تابش انرژی فوق العاده ای است که از خانه ی خدا ساطع میشود . به گفته ی خود فراماسونرها 12 نقطه در روی زمین چنین خاصیتی را دارند که خانه ی کعبه پر انرژی ترین آنهاست .حالا میفهمیم که چرا خداوند دستور ساخت قبله را در این نقطه داده است . 11 نقطه ی دیگر که حامل انرژی هستند هم اکنون توسط فراماسونرها خریداری شده اند و امروز با ساخت این خانه سعی در نابود سازی فضای معنوی خانه ی خدا دارند . مقامات سعودی که امروزه همه به فرقه ی ظاله ی وهابیت گرویده اند با دریافت باج های سنگین اجازه ی ساخت این بنا را در چند قدمی کعبه داده اند و امروز ما وارد عصر آخرالزمان میشویم.

افتتاح خانه ی شیطان


 دانلود کلیپ با فرمت avi (کیفیت عالی)
دانلود کلیپ با فرمت mp4(کیفیت متوسط)
دانلود کلیپ با فرمت 3gp(کیفیت پایین)

برای دریافت عکس ها و فیلم های بیشتر در مورد ظهور دجال به آدرس زیر مراجعه کنید
http://www.bartarbin.ir/post/category/40


  

گزارش مشرق به نقل از الف، در فیلم ترنسفورمر یا تبدیل شوندگان 3، محصول سال 2011 با عنوان Dark of the Moon، صحنه هایی از حمله به تاسیسات هسته ای کشوری خاورمیانه ای آورده می شود که با نشان دادن پرچم ایران به صورت واژگون، معلوم می شود کشور مورد نظر ایران است.




در بخشی از این فیلم، سربازانی حضور دارند که به زبان فارسی صحبت می کنند و در حال محافظت از نیروگاه هسته ای هستند اما آمریکایی ها با استمداد از آدم فضایی هایی شبیه به ربات، به تاسیسات هسته ای ایران حمله می کنند تا حداقل در یک فیلم علمی- تخیلی بتوانند به آرزوی خود در متوقف کردن برنامه هسته ای ایران جامه عمل بپوشانند.
نکته قابل توجه درخصوص سه گانه ترنسفورمرز، این موضوع است که به رغم دشمنی آدم فضایی ها با دولت آمریکا در پارت اول، سازندگان این فیلم عملی- تخیلی ترجیح داده اند که برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران، آدم فضایی ها را با دولت آمریکا متحد کنند.

آدم فضایی ها همچنین با تز حفاظت از امنیت مردم جهان! اقدام به کشتار دشمنان می کنند و جالب اینکه قهرمان داستان که آدم فضایی ها مامور حفاظت از جان وی هستند، یک جوان آمریکایی بیکار است که به واسطه رکود اقتصادی در آمریکا، توان پیدا کردن شغل را ندارد. در واقع، این قهرمان اگر در فضای واقعی حضور داشت الان احتمالاً در خیابان های آمریکا مشغول تظاهرات علیه دولت آمریکا بود اما کارگردانان آمریکایی ترجیح داده اند چنین شخصیتی را در جایگاه قهرمان مبارزه با ایران جا بزنند. ..

قابل ذکر است که پارت دوم این سه گانه با عنوان Revenge of the Fallen محصول سال 2009 که سال های گذشته چندین بار با رپرتاژ بسیار قوی و معتنابه از تلویزیون ملی پخش شد، در تمامی طول فیلم اشاره به نیروی اهریمنی موجود در یک "مکعب" داشت که در تمام طول فیلم، با نشان دادن صحنه هایی از کشورهای عربی و پخش اذان در بخش هایی از فیلم، تلاش می کرد به مقام معنوی "کعبه" به عنوان قبله مسلمانان اهانت و آن را دارای نیرویی اهریمنی عنوان کند.
منتظر نظراتتون درباره ی این صحنه هستم

  لینک دانلود – download
http://dl4.sinama7.com/upload/size.gif  1.6 مگابایت
http://dl4.sinama7.com/upload/source.gif منبع
http://dl4.sinama7.com/upload/pas.gif  پسورد : www.sinama7.com

  

یاهو نظر سنجی جدیدی را آغاز کرد

در این نظرسنجی که توسط مردم صورت می گیرد به گزارش فان فارس قصد در انتخاب بهترین فیلمهای اسکار از میان نامزدهای اسکار نموده است

لطفا به لینک نظر سنجی زیر رفته و در دو بخش فیلم های خارجی و فیلمنامه به جدایی نادر از سیمین رای بدید .

ابتدا به لینک زیر رفته و از بخش Writing Original Screenplay به a Sepration رای دهید.

و در همان صفحه در بخش Foreign Language Film یه  a Sepration رای بدهبد.

لینک نظر سنجی

لطفا اطلاع رسانی کنید تا با مشارکت ما  این فیلم ایرانی در اسکار منتخب ششود.


  

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این 4 نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!
پس از انتشار این تبلیغ، مجموعه شرکت سامسونگ الکترونیکس، در محکومیت ویدئو ساخته شده توسط کانال HOT، بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: " اهداف و سیاست کلی شرکت سامسونگ در تمام دنیا و خصوصا در کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر مبنای گسترش و اشاعه صلح و دوستی بین مردم تمامی جهان پایه گذاری شده است.

حمایت از بازی های المپیک به عنوان نماد صلح و دوستی، حمایت بی دریغ از جراحی های صعب العلاج کودکان در سراسر جهان مبین این اظهارات است.

متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است.

اصولا انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم بوده و شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می نماید.

بدیهی است شرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته است و شبکه کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده نموده است."

به نقل از خبرگزاری ایسنا


  

یک گرافیست ایرانی در 10 طرح گرافیکی، به تیزر تبلیغاتی ضدایرانی تبلت‌های سامسونگ که از شبکه هات رژیم صهیونیستی پخش شده بود، واکنش نشان داد.
وی در توضیحی که در کنار این طرح‌ها نوشته، عنوان کرده است:

x65zvf9exvhn8fn4ywbs Samsung Galaxy Tablet


بقیه ی عکس ها در ادامه ی مطلب

  

امروز برای شما دوستان عزیز کلیپ تیزر تبلیغاتی ضد ایرانی برای گالکسی سامسونگ که توسط یک شرکت تبلیغاتی اسرائیلی ساخته شده رو آماده دانلود کردم. به امید روزی که تمام محصولات سامسونگ در ایران تحریم بشه.

این کلیپ از شبکه تلویزیون کابلی “هات” رژیم صهیونیستی پخش شده است، شرکت سامسونگ با خوش‌خدمتی قابل توجهی به این رژیم، به کشور و مردم ایران و به خصوص زنان ایرانی توهین‌های خاصی کرده است.


دانلود در ادامه ی مطلب

  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :62
بازدید دیروز :204
کل بازدید : 1131651
کل یاداشته ها : 413


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ